22 februari 2014 De bruiloft in Zuid Afrika - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu 22 februari 2014 De bruiloft in Zuid Afrika - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

22 februari 2014 De bruiloft in Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Ed

22 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Nottingham Road

Hoi volgers, hier het vervolg van ons weekend van de Zuid Afrikaanse bruiloft. Het was denk ik een uur of half 8 dat Loes en ik zaterdagochtend wakker waren. hebben lekker een kopje koffie gezet en gezellig zitten kletsen toen er ineens aardig wat bruine schapen onze struiken kwamen opeten voor het ontbijt. Ik heb natuurlijk gauw mijn fototoestel gepakt en het vast gelegd voor jullie. We hebben die dag lekker uit gerust wat zitten lezen. Het weer was prima voor de bruiloft niet te warm en niet te koud. Om een uur of half 3 zijn we vertrokken naar de chapel waar het huwelijk werd voltrokken. Het is echt een prachtige lokatie met een uitzicht zo schitterend, GEWELDIG. Na de huwelijks voltrekking gingen we allemaal naar buiten waar we heerlijk bruidstaart kregen met koffie of was fris. Het bruidspaar zag er prachtig uit. We hebben daar natuurlijk wat foto's gemaakt die we jullie niet zullen onthouden. Het bruidspaar vertrok toen met de fotograaf om de foto's te maken daar op lokatie. Wij moesten toen iets naar beneden lopen waar snacks en een drankje werd geserveerd. Het was zo goed verzorgd allemaal en op een prachtige lokatie. De mensen stonden gezellig met elkaar te praten en er was een leuke stemming. Toen het bruidspaar weer in aantocht was gingen we allemaal naar gereserveerde tafel waaraan wij, samen met nog 8 anderen waaronder Hans en Loes en Yari en Gillian, plaatsnamen. De speechen het buffet de happening daarna was allemaal zo leuk om dat eens mee te maken in Zuid Afrika. We hebben het bruidspaar bedankt dat we hiervoor waren uitgenodigd, ook vonden we het heel bijzonder dat de vader van de bruid (de schoonzoon van onze vrienden, Manuel) ons noemde in zijn speech. We vonden het in 1 woord FANTASTISCH.

• 24 Februari 2014 - 21:28

Hanneke:

Zo maak je nog eens wat anders mee. Een feestje is nooit weg.. Veel plezier verder

• 25 Februari 2014 - 14:03

Jannie:

leuk om dat ook mee te maken een bruiloft in een ander land ziet er mooi uit

groetjes jannie

• 25 Februari 2014 - 19:54

Tom.Klootwijk:

Hallo Ed en Jeane .Wat hebben jullie al veel gezien. De helft van de tijd zit er al op. Maar nog genoeg te zien mooi land.Wij zijn ook weer thuis. Hebben het naar ons zin gehad Nog veel plezier Tom en Wil