Vrijdag 21 februari 2014 reis naar Nottingham Road - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 februari 2014 reis naar Nottingham Road - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 februari 2014 reis naar Nottingham Road

Blijf op de hoogte en volg Ed

21 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Nottingham Road

Hoi lieve vrienden en familie, hier weer even een verslagje van ons gezellige weekend van de bruiloft in Netherwood. Het was weer een hele leuke belevenis dit weekend. We zijn vrijdag morgen vertrokken rond de klok van 11 uur. Eerst hebben we nog even een folder gehaald wat er in dat gebied allemaal te doen en zien is. Het was regenachtig weer maar dat kon de pret niet drukken. We waren al begonnen op die dag met een ontzettende lachbui, daar onze vriend Hans de hond wilden oppakken en uit zijn broek schuurde, dus hilariteit alom dat begrijpen jullie. De rit was prachtig heuvelachtig en erg wijd uitzicht prachtig ondanks dat het regende. Het is heerlijk rijden door dit prachtig gebied noord west van Pietermaritzburg. Om een uur of 1 hebben we geluncht bij hotel in Hilton met dezelfde naam nl Hilton, je denkt als je zo door dit gebied rijd nou hier is echt niks waar je wat kan eten en dan ineens kom je bij een prachtig 5 sterren Hotel waar je heerlijk kan eten, prachtig. Ik had aan onze vrienden gevraagd of er nog gelegenheid zou zijn naar het kunstwerk van Mandela te gaan en dat was er. We waren daar rond een uur of 3. Het is echt een prachtig kunstwerk wat ze daar neer hebben gezet. Als je op een bepaald punt gaat staan zie je Mandela, als je niet het juiste punt heb zie je alleen ijzer palen, echt heel kunstig gemaakt. Er was ook een museum bij van de strijd die Mandela heeft gevoerd tegen de apartheid, met video en foto's erg interessant. We doen er wat foto's bij dat jullie een beetje de indruk krijgen wat we hebben gezien. Daarna zijn we doorgereden naar het huisje op Netherwood de Wedding-Farm. We hebben ons koffertje uitgepakt en s'avonds was er een gezelig samenzijn met de familie van de bruid. De bruidegom is daar heel even bij aanwezig om de mensen te verwelkomen er daarna gaat hij naar zijn familie om met hun een gezellig samen zijn te hebben. Het was erg leuk we werden heel hartelijk verwelkomt door het aanstaande bruidspaar. Dat was de dag van vrijdag. Weer een belevenis op zich.