Vrijdag onze 13e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Vrijdag onze 13e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Vrijdag onze 13e dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

22 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hier zijn we dan weer, hallo allemaal, Vandaag was het prachtig weer we hebben dan ook heerlijk buiten ontbeten. Het was vandaag 28 graden. Na het koffie drinken zijn we rond 10 uur vertrokken naar Saugatuck een leuke en gezellig plaats aan Lake Michigan. We hebben daar mooie galery's en mooie winkeltje met prachtig sieraden en hele aparte spullen erg leuk en mooi. We zijn daarna naar een andere plaats gegaan Douglas daar werkt Ryan dat is Jay en Arda's zoon. Ik heb daar een cadeautje gekocht voor Jay en Arda hun kleinzoon Henry. Het was inmiddels tijd geworden voor de lunch maar er was geen restaurant open omdat het niet zo grote plaats was, we besloten om naar huis te gaan en de lunch thuis te gebruiken. Toen we thuis waren en Ed de laptop aan zetten hebben we met Urbian,Anita en Gilian ge skype't en met Kaeley, Riley en Vanessa en Marcel was fijn hun weer allemaal even te zien en te horen. Daarna hebben we heerlijk met zijn 4e buiten geluncht. Na de lunch zijn Arda en ik boodschappen gaan doen bij Meijers een grote zaak waar ze haast alles verkopen erg leuk om zo boodschappen te doen. Ed en Jay hebben naar de voetbalwedstrijd gekeken. We zijn thuis gekomen en zijn de voorbereidingen gaan doen voor het avondeten. Deze avond zou ook Ryan, Amber en Henry hun kleinzoon komen eten. Het was fijn om hun weer te zien. Een aantal jaren geleden zijn ze getrouwd en wij zijn op hun bruiloft hier geweest was ook heel speciaal om dat mee te maken. En 3 jaar geleden waren we ook in Amerika en gingen we bij de familie langs en toen was net hun zoon Henri geboren. Jullie begrijpen dat we het heel leuk vonden om hun weer in onze armen te sluiten en hun leuke zoon te zien. Henri is nu 3 jaar en een heel leuk lief ventje een beetje verlegen eerst maar daar was die gauw overheen. Ja lieve mensen het was weer een heel gezellige dag met de familie. Nu jullie gaan me morgen weer horen ik ga nu naar bed dikke pakkerd voor al onze lieve kinderen en kleinkinderen, Familie en vrienden.
Gr. Ed en Jeanne xx

• 23 Juni 2012 - 06:31

Elly & Hans:

Luitjes geniet van al het mooi's , want Amerika is via jullie ogen en woorden heel mooi
    Een heel fijn weekend

• 23 Juni 2012 - 14:22

Urbian Anita &Gilian:

Wat een leuk mannetje en al weer zo groot was ook even leuk om jullie te zien en dat jullie genieten van de vakantie en van de familie daar