Donderdag onze 19e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Donderdag onze 19e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Donderdag onze 19e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

28 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve allemaal, Vandaag waren we een beetje verdrietig. Vandaag zijn we vertrokken bij Arda en Jay. Dat viel niet mee we hebben zo goede tijd gehad met elkaar, dat afscheid nemen helemaal niet leuk is. We hebben vanmorgen nog gezellig ontbeten met elkaar en daarna de laatste spullen in de koffer gedaan en toen was het toch echt tijd om te vertrekken. We hebben elkaar een dikke pakkerd gegeven een traantje gelaten en daarna moesten we toch echt weg. We hebben er echt een FANTASTISCHE tijd gehad met elkaar. Het was 9 uur toen we weg reden. Het weer was weer prachtig het maakt niet uit dat het warm want we hebben toch de airco en in de auto. Het was weer een prettige en mooie weg om te rijden, en het was niet heel erg druk dus een fijne dag. Onderweg een paar keer gestopt, en bij de laatste stop ben ik weer een eind gaan rijden. Het was natuurlijk een rij dag vandaag want het eind doel moet uiteindelijk het vliegveld in Washington worden. Toen ik aan het rijden was zag ik de meter oplopen naar 98 Fahrenheit dat is 36 graden nou dan ben je wel blij met de airco zou ik zeggen. We waren om kwart voor 5 in ons Hotel wat Ed natuurlijk al voorspelt had. Op onze hotelkamer hebben we ons ingecheckt voor de vlucht van morgen wat eerst wat problemen gaf maar het is uiteindelijk weer gelukt. Ed heeft de instap kaarten uitgeprint beneden bij de balie, want een printer hebben we natuurlijk niet bij ons. Om kwart voor 7 zijn we gaan eten en hebben nog een klein stukje gewandeld omdat ik toch nog wat geld bij me wilden hebben en laten we nu onderweg een olifant tegen komen. Is toch niet te geloven wat we hier allemaal mee maken. Nu lieve familie en vrienden ik weet niet of het lukt om nog wat te schrijven op het vliegveld maar anders schrijf ik het laatste verslag in Nederland dag lieve allemaal wij gaan slapen en morgen vertrekken we voor het laatste stukje ongeveer 3 uur rijden naar Washington Dulles airport. We vliegen om 17.34 uur plaatselijke tijd met UNITED vluchtnr. UA124. We willen ook nog even al de lieverds bedanken die mijn mannetje gefeliciteerd hebben. Hij is in het vliegtuig jarig ook weer is wat anders. dag allemaal tot in Nederland dikke pakkerd Ed en Jeanne xxx

• 29 Juni 2012 - 10:18

Ma En Pa,:

Als jullie dit ontvangen ben je net wakker op Ed zijn 62e verjaardag.Van Harte Gefeliciteert en geniet van de laatste dag van je vakantie .Een goede reis en thuiskomst.Tot ziens a.s.Zondag bij Kaeley,Ma en Pa xxxxx.

• 29 Juni 2012 - 11:35

Arda En Jay:

We had a wonderful time with Jeanne en Ed. Thank you to all our Dutch friends and relatives for sharing them with us. Safe travels and Happy Birthday, Ed.

• 29 Juni 2012 - 13:26

Vanessa,Marcel,Riley:

en Kaeley,

Hoi hoi,

Nou nou en dan komen jullie ineens naar huis.... wat gaat het toch snel. Niet heel vervelend want dat betekend dat wij bijna gaan ;-) en we jullie weer zien natuurlijk!!

Vaders van harte .... 62!!! Poeh Poeh ... je bent bijna een oude man, maar natuurlijk wel een heeeeeeeeeele lieve!!

Fijne verjaardag... high in the sky... dat is weer eens wat anders!!

Voorzichtig en tot morgen!!

Dikke x van ons

• 29 Juni 2012 - 17:52

Beppie,Dirk En Job:

Hihi lieverds, bij jullie is het nog donderdag maar hier is het al vrijdag de 29e....!!!!! Dussss wie is er dan Jarig!!!!!Hieperderpiep Hoera Eddy Reddy Go.....Nou sis ,je moet maar denken er is een tijd van komen en een tijd van gaan... En met skype kunnen jullie gelukkig nog Contakt met Tante Jo and Fam. hebben.Wij vinden het ook fijn als jullie weer heel huids thuis komen...Bye bye..See you later...Dikke kusss.xxxx