Donderdag onze 12e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Donderdag onze 12e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Donderdag onze 12e dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

21 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve allemaal, hier zijn we weer. Vanmorgen om half negen opgestaan we hebben heerlijk geslapen. Na de ochtend rituelen zijn we naar beneden gegaan en hebben Arda, Ed en ik ontbeten. Jay was er deze keer niet bij die was vroeg in de ochtend gaan werken. Arda had ook met haar ouders gesproken voor ons natuurlijk oom Phil en tante Jo. Oom Phil wordt binnenkort 92 en tante Jo is 90. We hebben ze voor het laatst gezien in 2009 toen we hier ook waren. Nu we moeten zegen dat we toch altijd weer verbaast staan hoe deze 2 mensen er voor ons uit zien. Ze waren wel iets ouder geworden maar zagen er voor hun leeftijd nog goed uit. Na de koffie zijn ze weer naar huis gegaan, we gaan ze later in de week weer ontmoeten. Tijdens en na de lunch hebben we gezellig gepraat en ik heb de was gedaan. Rond een uur of half 3 kwam Jay thuis en hebben we koffie gedronken. Arda en Jay hadden gevraagd of we het leuk vonden naar het stadje Lowell te gaan ongeveer een 20 minuten hier vandaan. Daar is een leuk restaurant waar je buiten kon eten. Dat is best wel bijzonder hier in de USA vinden wij. Het was dan ook wel voor ons leuk om dat mee te maken. Arda en Jay vertelde dat er een Blues band speelde. Dus tijdens het eten hadden we goede muziek. We hebben heerlijk gegeten. We zijn toen naar een pleintje gelopen daar stond de band langs het water opgesteld. Veel mensen hadden hun stoel meegebracht en zaten heerlijk naar de band te luisteren. Sommige mensen waagde een dansje. Het was goede muziek voor de gene die Facebook hebben zetten we er een stukje film op. We hebben echt genoten van een heel gezellige dag. Het is fijn om bij de familie te zijn. Nu lieve familie en vrienden dat was onze dag. Groetjes en tot morgen maar weer. Ed & Jeanne

• 22 Juni 2012 - 06:16

Nelleke:

hey hey , wij zijn net terug van een weekje Ardeche , net al jullie verhalen gelezen , super xxx

• 22 Juni 2012 - 06:35

Leo,ursula En Rowan:

Zo, dat was wel in papa zijn straatje, blues muziek en een heerlijke ijscoupe na zie ik! ;-) het ziet er gezellig uit bij de familie zie ik op de foto's, enjoy!!

dikke kussen van onsxxx

• 22 Juni 2012 - 09:13

Hans En Loes:

Hi Ed, je weet best dat zulke grote ijsjes niet goed voor je zijn. snoepkont

• 22 Juni 2012 - 17:33

Beppie, Dirk En Job:

Hi sis and swager! Zo te zien hebben jullie het weer heerlijk, het weer en de natuur ziet er mooi uit.Eddie kijkt blij.... hij ziet z'n Tantetje en Oompje weer.Het is toch zo'n familie mannetje.He sis ik las dat jij je tas was vergeten, nou meid ik liet m'n sleutels bij de Griek op de tafel liggen.Daarna gingen we poelen....dus toen we naar huis gingen geen sleutels in m'n tas..gelukkig hebben de buurtjes een reserve sleutel en toen ik de andere dag belde nadat ik bij het politie bureau geweest was,en onder alle auto's gekeken had....was ik blij te horen dat ze bij die Griek lagen.Nou lieve mensjes...genieten , pluk de dag , ik moet er weer ff tegenaan pufffff...We weten hier niet meer of we met of zonder een jas naar buiten moeten.Een man zei tegen mij" is het nou een milde winter of een natte zomer".... Afijn toedeloe...see you later...xxxx van mij en dikke lik van Dirk en Job.

• 23 Juni 2012 - 10:19

Rob:

Hoi Ed en Jeanne, de like it ging wel heel erg snel. Zodra je een enter intikt is het al weer verzonden. Dus even een reactie via dit tekstblok. Leuk om jullie belevenissen te lezen en te volgen. Doe iedereen daar de hartelijke groeten van ons. Ga nu een stukje rijden in m'n cabrio met Wilma.
    Grtjs Rob en Wilma