Woensdag onze 11 dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Woensdag onze 11 dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Woensdag onze 11 dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

20 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi lieve familie en vrienden, hier weer ons reisverslag van de dag van ons. Het vertrek uit de Hampton Inn was deze keer 10 uur. Na het ontbijt wat deze keer in een bijzondere Hampton Inn was. Het was een bijzondere omdat sommige kamers een balkon hadden. Wij hadden geen balkon maar een groot raam waar je uit keek op het zwembad en op de ruimte waar we moesten ontbijten. Ik heb er een paar foto's van gemaakt zodat jullie je het een beetje kunnen voorstellen hoe het er uit ziet. Hier noemen ze het een atrium, en wij een binnenplaats. We zijn een paar keer bij wat rest areas gestopt. We passeerde de Canadese Amerikaanse grens om kwart over 1. Het ging deze keer voorspoedig. Toen we jaren geleden deze grens over staken met Ed zijn ouders reed Ed zijn vader zachtjes door hij dacht dat dat mocht. Maar de douane ambtenaar dacht daar heel anders over en werd boos, We moesten naar het gebouw rijden papieren invullen en we hadden het gevoel of we ik weet niet wat gedaan hadden, maar die man was gelukkig met pensioen en nu zat zijn zoon er die was een stuk vriendelijker. hahahahaha. Onderweg hebben we ook veel boerderijen gezien die zijn behoorlijk groot. Ook zal ik nog even vertellen dat we prachtig weer hebben .De meter in de auto stond op buiten temperatuur 93 farenheit dus dat is 35 graden bij ons, maar met de airco aan merk je er niks van hoor en als je uit de auto stapt warm je weer een beetje op. Dus prima te doen. Om half 6 reden we Grand Rapids binnen maar toen ging het even fout. Ed had de rit goed bekeken en wist hoe die zou rijden maar hij week van zijn eigen route af . Ja jullie begrijpen het al toen was Leiden in Last. Hij vond zich zelf olie dom dat die dat gedaan had maar ik vond het niet erg ik heb de mooiste boerderijen gezien. Gelukkig na een half uur waren we waar we wezen wilden. Toen was het ook zo gepiept en reden het wijk binnen waar Arda en Jay wonen. We vonden het heel fijn om hun weer te zien het geeft altijd een gevoel van thuis komen. Gezellig bij gekletst en gelachen. Dit was het weer voor vandaag. Dikke pakkerd en tot morgen. Gr. Ed & Jeanne

• 21 Juni 2012 - 05:10

Van Orselen:

Dat ziet er gezellig uit! Zijn jullie het zwembad nog ingedoken?

Luitjes veel reisplezier!

XX

• 21 Juni 2012 - 06:30

Leo,ursula En Rowan:

het lijkt meer een gallerij, gezellig met alle buren op het balkon hahaha
    Ziet er inderdaad typisch amerikaans uit. Net als in de films. Ik hoop dat het armbandje in de smaak is gevallen bij Arda. veel fun nog en voorzichtig!!

xxxx

• 21 Juni 2012 - 08:00

Rob:

Hoi Ed en Jeanne,
    send them our love over there!!

Grtjs Rob en Wilma

• 21 Juni 2012 - 08:09

Urbian Anita &Gilian:

Dat ziet er heel gezellig uit en geniet er nog lekker van en tot horens xxxxxxx

• 21 Juni 2012 - 08:15

Jannie:

Mooie trip!! Geniet er van, groetjes ook aan de familie

• 21 Juni 2012 - 10:25

Loes:

Haha, hier ben ik ook weer eens, wat leuk toch allemaal en fijn dat het weer ook mee werkt! We hopen dat jullie een fijne tijd hebben bij de familie en genieten van de tijd samen. We hadden een heerlijk dag gisteren, Hans was jarig en we waren uitgenodigd door de ouwetjes om naar Umhlanga te komen, waar ze een week in Time share zaten, we hadden eerst koffie met gebak bij "De Hollandse Bakker, haha, Hans Vrolijk heet die en daarna een stuk gwandeld op de boulevard lang het strand, het was 27 graden, niet slecht voor herfst, haha, vandaag begint de winter hier en is het de kortste dag, bewolkt en er wordt regen verwacht later. Daarna hebben we geluncht in de flat waar ze zaten en waren om 6 uur weer thuis. Achter de pc gezeten tot 10 uur, Skype enz. Dit was mijn reisverslag van de dag, haha, vandaag reis ik niet verder dan Checkers, 2 minuten, dus morgen zal ik in ieder geval niets te vertellen hebbn, wacht weer op jullie verhalen, dag lieverds, xxxxx

• 21 Juni 2012 - 14:25

Ma En Pa.:

Goeden morgen in Grand Rapids all of you.Gister even met Jo en Phil gesproken,heel kort de phone was new en ze weten nog niet precies hoe hij werkt.Alle de groeten van ons.Doei xxxxx.

• 21 Juni 2012 - 16:05

Bert En Coby:

Hallo, wij genieten ook stiekem mee van jullie reisverslag. Jullie maken wel een prachtige reis!!!! Wij wensen jullie nog heel veel plezier en gezelligheid
    (dat zal vast wel lukken) geniet ervan.
    Groetjes van Bert en Coby