Dinsdag onze 10e dagtrip. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dinsdag onze 10e dagtrip. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dinsdag onze 10e dagtrip.

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

19 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, we zijn vandaag gearriveerd in Canada bij de Niagara Falls. We zijn vanmorgen om 10.30 uur vertrokken uit Elmira in de staat New York. De route hier naar toe was weer prachtig erge mooie uitzichten weer en weinig verkeer op de weg. We zijn ook door het plaatsje Holland gereden was leuk om te zien maar we zouden er niet willen wonen hoor. We waren om half 3 bij de Waterval aan de Amerikaanse kant. We hebben de wagen geparkeerd en zijn gaan lopen naar de mooie uitzichtpunten van de waterval. Bekijk de foto's en oordeel zelf. Ed en ik zijn hier al verschillende keren geweest maar het blijft mooi om het te zien. Het verveeld nooit. Nadat we alle punten bekeken hadden zijn we net als in 2009 toen met onze vrienden Jan en Joke een heerlijk ijsje gaan kopen. Was net als toen heerlijk. We zijn naar de auto gelopen en zijn toen over de grens gereden om de Canadese kant te gaan bekijken. We zijn eerst naar ons hotel gegaan aan de Canadese kant. Ed had dat al besproken via de laptop. Hebben ons lekker opgefrist want het is behoorlijk warm heel de dag al 30 graden. We dachten eerst om naar de waterval te gaan lopen, maar ik had aan de andere kant al een behoorlijk eind gelopen dus hebben we de auto maar genomen. De auto konden we vlak bij de grote Horseshoe falls parkeren. We hebben weer prachtige foto;s gemaakt en schitterende film opnamen. Daar ben ik erg blij mee want thuis ga ik er natuurlijk weer een prachtige film van maken. We zijn terug gereden naar het hotel en hebben de auto geparkeerd en zijn toen gelijk wat wezen eten de tijd was toen ongeveer alweer half 7. Rond 8 uur waren we hier weer in het hotel. We blijven nu even op onze kamer en gaan om negen uur even Face Timen met Arda en Jay, om even te bespreken hoe laat we ongeveer bij hun kunnen zijn. Als we dat gedaan hebben gaan we weer naar de waterval want dan is het donker en dan is de waterval verlicht, is ook weer mooi om te zien en maar 10 minuten lopen vanuit het hotel. Nu lieve allemaal geniet van de foto's en jullie gaan morgen horen hoe het bij de familie gaat. DIKKE PAKKERD en tot morgen. Gr Ed en Jeanne xxx

• 20 Juni 2012 - 07:17

Elly & Hans:

Luitjes mijn reacties worden saai, maar ik blijf jullie reis in zijn geheel fantastisch vinden en verschrikkelijk goed uitgedokterd

Doe Arda en Jay de groeten van me

Veel plezier en Jeanne een dikke knuffel

• 20 Juni 2012 - 08:16

Joke En Jan:

Hallo jeanne en Ed , het is dit jaar weer een geweldige reis die jullie maken met mooi weer en dan nu weer de Niagara watervallen , wij vinden het ook prachtig om het te zien , goed dat je deze keer naar de andere kant bent gegaan , heel mooi , veel plezier verder , groetjes van ons

• 20 Juni 2012 - 11:23

Pa En Ma,:

Het is weer heel mooi en leuk om jullie tezien genieten.Ik probeer om 8uur te skypen,jullie tijd.Wij hebben gisteren weer een judo reunie gehad,met de vrouwen,er waren 30 personen gekomen dus dat was leuk.aDoe de familie de groeten van ons en blijf genieten.Ma en Pa.

• 20 Juni 2012 - 19:58

Frans En Yvonne:

Hé lekkere scheetjes,
    Hier is Zeeland. Ja, wij zijn weer in de lucht en hebben genoten van het reisverslag, Geweldig hoor wat jullie allemaal meemaken. Het is wel grappig dat wij op deze manier ook de reis kunnen meemaken, samen met jullie. Als alle indrukken te veel worden voor jullie willen wij met alle plezier de rest van de vakantie van jullie overnemen hoor !!! hahahahaha.
    Gaan jullie morgen maar, samen met jullie vrienden, genieten wat de dag en al het moois dat jullie gaan zien. Heel veel liefs een een onwijs dikke knuffel van ons.

• 20 Juni 2012 - 20:15

Erna En Richard:

Met veel plezier hebben tot nog toe alles gevolgd. Ik heb het vliegtuig gemist anders was ik mee gegaan. Groetjes en veel plezier van Erna en Richard.