Zaterdag onze 14e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Zaterdag onze 14e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Zaterdag onze 14e dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal, vanmorgen werden we wakker en hoorde de vogels fluiten. Arda heeft een mooie vijver in de tuin en daar wonen aardig wat kikkers in. Leuk om te horen en te zien want 1 is er een beetje schoor. Als we druk praten op het deck dan lijkt het net of die mee gaat praten. Vanmorgen was ik vroeg ben in de douche gegaan en daarna de andere ochtend rituelen afgewerkt en daarna naar beneden. Ed lag nog lekker te luieren. Ik heb de vaatwasser leeggeruimd en koffie gezet en ben heerlijk buiten gaan zitten. Ja lieve mensen het is hier nog steeds korte broeken weer 29 graden. Ik durf het haast niet te schrijven want in Nederland is het geloof ik 16 graden, maar het wordt mooier hoor we nemen het mooie weer wel mee als we naar huis gaan. Arda was inmiddels ook gereed. Jullie moeten weten dat ik die Amerikaanse pancake's zo lekker vind, Arda stelde voor om die te gaan maken met banaan. Nu daar zei ik geen nee tegen. Dus aan de slag. Toen we klaar waren met bakken waren de mannen ook in middels gereed en hebben we heerlijk buiten ontbeten. We zijn vandaag naar Grand-Haven geweest, dat is ongeveer een 3 kwartier rijden. We hadden afgesproken met Ed zijn neef Paul en zijn vriendin, en met Ryan en Henri Arda (klein)zoon.
Het was even moeilijk om een parkeerplaats te vinden maar toen we die gevonden hadden en de rest van de familie hebben we heerlijk op een kunst markt allerlei prachtige sieraden schilderijen en andere mooie dingen bekeken. Daarna zijn we langs het water gelopen. Het was een behoorlijke lange kade langs het water met bankjes en mooie jachten in het water. Toen we heel de kade weer terug gelopen hadden hebben we Ryan gedag gezegt en zijn we met zijn zessen gaan lunchen. Leuke herinneringen opgehaald en over onze trip verteld aan Paul en zijn vriendin. Na de lunch naar huis en heerlijk gerelaxt. Tegen de tijd dat we wat voor de avond moesten eten heeft Jay wat op de gril gelegd en Arda en ik hebben een salade gemaakt en hebben toen gezellig gegeten. We hebben veel oude verhalen van ons en van hun opgehaald en natuurlijk daar veel om gelachen. Ja dat was weer een leuke afsluiting van de dag.
Om een uur of 10 zijn we naar boven gegaan
en ben ik mijn verslag gaan schrijven. Nu is het 11 uur en ga ik naar bed want morgen is er weer een gezellige dag. Voor jullie allemaal weer een dikke pakkerd niet alleen van mij maar ook van Ed natuurlijk en tot morgen maar weer. Groetjes Ed en Jeanne

• 24 Juni 2012 - 10:05

Frans En Yvonne:

Haai lieve geluksvogels, vanuit een heel nat, winderig en koud Zeeland even een berichtje. De kikkers hier maken helemaal geen geluid meer door het slechte weer en de vogels zijn volgens mij met de noorderzon vertrokken. Erg hoor. Waarschijnlijk gaan wij dinsdag naar huis met caravan en al. Het is geen doen meer. Fijn dat jullie lekker genieten van alles en iedereen daar. Het is wel een beetje om jaloers van te worden hoor en natuurlijk is het jullie van harte gegund. En ......... Ed, nog een paar nachtjes slapen en dan ben je jarig. Ben je al zenuwachtig wat je cadeau gaat worden ?? Ben benieuwd. Hopelijk heeft Jeanne de slingers, het hoedje en de verjaarsdagstoeter meegenomen. hahahahaha. Lieve snoepies, genieten, plezier, alle liefs en een dikke knuf voor allebei.
    Frans en Yvonne