Woensdag onze 4e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Woensdag onze 4e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Woensdag onze 4e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

13 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi lieve allemaal, eerst even de mensen bedanken die op onze verslagen wat terug hebben geschreven vinden we erg leuk om van jullie te horen. Gelukkig kan onze jongste dochter Vanessa nu ook de verslagen lezen. Nu ons verslag.Toen we vanmorgen naar buiten keken regende het nog en dat is eigelijk heel de dag zo gebleven. We zijn uit Milford vertrokken om 10.00 uur. We hebben het deze keer wat rustiger aan gedaan, lekker geen wekker gezet en alles op het gemak. Je zou zeggen als je alles op je gemak kan doen gaat er zeker niks mis maar dan kennen jullie me nog niet goed ,want ja toen Ed en ik net weg wilden rijden kwam een kamermeisje aan rennen met onze toilettas met Ed zijn scheerapparaat en mijn krultang er in best belangrijke attributen voor ons, je gaat er anders zo onverzorgd uitzien he. hahaha. Maar gelukkig is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Het weer was niet veel deze dag zoals ik jullie al schreef . Het is niet wat je in je hoofd heb als je met vakantie gaat die regen maar we hadden meer of meer een rijdag.Ed wilde ook niet zo laat in het hotel zijn omdat hij de voetbal wedstrijd van Nederland Duitsland wilde zien. Maar we hebben het ondanks de regen nog steeds erg naar ons zin hoor. We kwamen om kwart voor 2 hier in het hotel aan een prachtige Hotel een Hampton Inn & Suites erg mooi nee eigelijk prachtig. Ik voeg een paar foto's van het Hotel bij. Mensen die facebook hebben moeten daar ook maar even op kijken want daar zet ik een klein stukje film op zodat jullie kunnen zien hoe we het naar onze zin hebben. Ik kan namelijk geen film bijvoegen op waar ben jij nu dus vandaar. Nadat we hier naar die geweldige wedstrijd hebben gekeken zijn we hier naar een Mall gegaan en daarna gaan eten. Morgen gaan we Whale Watchen we denken rond een half 1 op de boot te zijn. Nu lieve schatten kijk gezellig naar de foto;s en morgen vertel ik over die prachtige Walvissen. dikke pakkerd en tot morgen. Ed & Jeanne xxx

• 14 Juni 2012 - 05:20

Roland Merel & Esmee:

Hallo Lieve luitjes,

De voetbal was niks, maar misschien minder erg om dan vanuit jullie hotelkamer te kijken?

Genietse!!

XX

• 14 Juni 2012 - 06:45

Leo,ursula En Rowan:

hahahahaha, ja komen er straks berichten op het journaal nederlandse zwervers in de usa gesignaleerd!!! het klinkt allemaal heerlijk, en het is erg leuk om jullie zo te volgen!!

• 14 Juni 2012 - 08:47

Rob:

Ja, ja een geweldige wedstrijd. :( Wat een stel klunzige miljonairs. Maar goed we gaan winnen van de Portugezen. Alleen jammer dat de Denen een salonremise met onze Duitse vrienden overeen zullen komen. Het laatste half uur de bal heen en weer tikken. Leuk om jullie verslag te lezen en ook dat we even geskyped hebben. Grts Rob en Wilma

• 14 Juni 2012 - 09:01

Elly & Hans:

Lieve beide, jullie reis is onovertreffelijk, dat kunnen we van ons voetbal niet zeggen, we kijken uit naar jullie verslagen en beleven zo ook
    de reis mee

Geniet van alles en Ed je komt over het verlies van ons elftal heen, je hebt zoveel andere mooie dingen te zien en te beschrijven samen met Jeanne voor ons

Groetjes

• 14 Juni 2012 - 13:11

Nelleke :

ja ik zie m staan die toilettas , ohoh vergeten