Dinsdag onze 3e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dinsdag onze 3e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dinsdag onze 3e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

12 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, daar zijn we weer met ons reisverslag. Als eerste wil ik toch even onze jongste dochter en haar gezin even van harte verwelkomen en mijn haar excuus aanbieden want ik was haar e mail vergeten in de maillijst sorry daarvoor lieverd. Nu ons verslag van de dag. Het begon natuurlijk met opstaan we hadden de klok op half 7 gezet. Zijn gaan douche en daarna een heerlijk ontbijt genoten, ik neem meestal vers fruit yoghurt en daar doe ik wat rozijnen in en wat notenschaafsel best lekker. Ed neemt meestal een klein broodje en daar doet die smeerkaas op. Allebei een kop koffie en dat is het. De tijd dat we deze morgen zijn vertrokken was half 9. Het was bewolkt maar dat hadden we hier al op het nieuws gezien. Ze verwachten in de middag regen deze dag maar dat kon de pret niet drukken wij gingen op weg. Om even voor 11 uur waren we na een goede autorit waar we wezen wilden op Staten Island. We hebben de auto geparkeerd en zijn om 11 uur op de Ferry gestapt en overgevaren naar Manhattan.Op die ferry heb je prachtig uitzicht op Manhattan skyline. Ik voeg een paar foto;s toe dat jullie ook mee kunnen genieten. Daar aangekomen zijn we naar het World Trade Center gelopen daar doe je ongeveer een kwartiertje over. We zijn onderweg nog een stier tegengekomen en daar laat ik jullie even de achterkant van zien hahahaha. We zijn 3 kwart rond het World Trade Center gelopen en toen weer terug naar de ferry die ons weer naar de andere kant bracht. In de tussen tijd was het ook gaan regenen zoals ze voorspeld hadden maar het kon de pret niet drukken. Alleen ik heb weer een foutje met mijn schoenen gemaakt want mijn voeten zitten onder de blaren. Dat had ik ook al eens gehad ik geloof 30 jaar geleden toen we daar voor de 1e keer waren met vrienden. Dus het weer maakt niet uit het is voor mij iedere dag slipper weer. hahaha. We zaten om een uur of 2 weer in de auto naar New Haven. We dachten daar ongeveer 3 uurtjes over te doen maar dat werd iets langer vanwege een ongeluk en woonwerk verkeer. We zijn om 6 uur in Milford beland. We hebben weer een Hampton Inn Hotel en morgen gaan we naar Cape Cod. groetjes van ons en voor iedereen een dikke pakkerd. Ed&Jeanne

  • 13 Juni 2012 - 06:12

    Vanessa, Marcel, Ril:

    Zo moeders heb je ons ook eindelijk gevonden;-)


  • 13 Juni 2012 - 06:15

    Vanessa,Marcel,Riley:

    en Kaeley

    Nou moest een paar dagjes bijlezen maar we begrijpen dat jullie het heerlijk hebben!!

    Zijn benieuwd naar het volgende reisverslag!!

    Dikke X van ons allemaal

  • 13 Juni 2012 - 13:16

    Loes:

    Heb net 2!!!! reisverslagen gelezen, haha ik was er 1 achter , maar wat een schitterende foto's weer. Wat een leuke journaliste ook, ze vertelt zo leuk dat het net is of je erbij bent. Sla ziet er heerlijk uit, Ed, genieten. Vanavond Nederland-Duitsland kijken, hoop dat we winnen! Tot morgen, xxxx

  • 13 Juni 2012 - 14:30

    Yvonne En Frans:

    Wat leuk allemaal wat jullie doen en zien en ook om te lezen. Met al dat getik, hebben jullie nog wel tijd voor wat anders? Vast wel, anders doe je het niet. Maar Ed, op de foto lach je maar een klein beetje, is het wel lekker! Leuk ook al die foto's die jullie meesturen, geweldig. Wij wensen jullie nog een hele leuke tijd en wij blijven genieten van alle verhalen. Kus en liefs.

  • 13 Juni 2012 - 18:41

    Jannie:

    het is echt leuk om de reisverslag te lezen en de foto's zijn echt mooi

    groetjes jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ed

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 29092

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Rondreis door Italië

25 Januari 2014 - 30 Maart 2014

Scottburgh Zuid Afrika

09 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Onze 3 weken vakantie in de U.S.A.

Landen bezocht: