Maandag onze 2e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Maandag onze 2e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Maandag onze 2e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

11 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve allemaal, vandaag zijn we na een lekker ontbijt rond half 10 vertrokken richting New York via de Chesapeake bay. We moesten eerst even tanken en dat kosten ons 36 euro voor een haast lege tank. Jullie begrijpen dat we ons haast dood schrokken. We dachten nou daar kan je nog eens een paar keer voor verkeerd rijden. Niet dat dat ons al is gebeurd want jullie begrijpen zeker wel dat ik een perfecte kaartlezer ben hahahaha. Rond 10 uur waren we bij de Chesapeake brug jullie moeten je voorstellen bij die brug dat die ongeveer 15 km is. Hij begint als brug dan ga een tunnel in dan weer een stuk brug dan weer een tunnel in en dan weer een heel stuk brug. Niet te geloven hoelang dat is. Ik zal foto's toevoegen dan kunnen jullie het een beetje voorstellen. Halverwege die brug heb je een pier waar je op kan lopen en goed kan zien waar de tunnels zitten echt een knap staaltje brug. Op die pier zitten mensen te vissen. Er is ook om de zoveel meter een aantal keukentjes waar je je vis die je vangt gelijk schoon kan maken. Echt niet te geloven. Na de brug zijn we naar Ocean City gereden. Dat is in de staat Mary land langs de kust. We hebben daar veel hotels en appartementen gezien leek Spanje wel. Onze eindbestemming die dag is geworden Burlington in de staat New Jersey. Morgen naar New York. Allemaal lieve groetjes van ons, en bedankt voor de reacties, vinden we heel erg leuk. Ed & Jeanne

• 12 Juni 2012 - 08:17

Elly & Hans:

De reisverslagen zijn fantastisch, de reis an sich nog mooier en Ed als ik het goed begrepen heb ( ik ben gelukkig een leek) mis je niets van het voetbal, wij schijnen morgen al te weten of we doorgaan of niet

Genieten jullie maar van deze prachtige reis

Tot horens en nog veel reisverslagen

• 12 Juni 2012 - 08:31

Joke En Jan:

heel leuk allemaal , wij krijgen ook heel veel zin om daar heen te gaan
    kijk wel uit bij bruggen ze zijn nogal roestig daar ,

• 12 Juni 2012 - 09:28

Tineke En Hans:

Je had schrijfster moeten worden. Het klinkt allemaal heel leuk.
    We kijken uit naar het volgende verslag

• 12 Juni 2012 - 18:48

Beppie:

Hallo sis and swager....mooi mooi! Maar jullie samen met z'n tweetjes is wel stillie....de vlgd keer moeten we toch maar weer eens met z'n allen gaaan.... Hummmm.We zijn hier zoals je weet met de voetbal bezig...Nu is Rusland -Polen ...En morgen Nederland -Germany..Duss ff spannend.Nouw tot snel weer and I like this site ..Bey bey..I true love you...XXXBeppe Dirk and Job...

• 12 Juni 2012 - 20:53

Urbian Anita &gilian:

Mooie foto,s en verslagen over dereis tot horens maar weer