zondag onze 1e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu zondag onze 1e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

zondag onze 1e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

10 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, hier weer ons verslag van de dag. Onze 1ste dag was in 1 woord GREAT. We hebben heerlijk geslapen en zijn om half zeven opgestaan. We hebben alles zo'n beetje geordend, zodat we maar 1 koffer mee het hotel hoeven in te nemen dat spaart de rug van Ed. We zijn om 9 uur vertrokken na een heerlijk ontbijt. Het is prachtig weer 30 graden. Zielig voor jullie allemaal want we zien dat het bij jullie 19 graden is. We zijn naar de Sky Line Drive gereden. Dat was een prachtige weg met heelveel uitzicht punten waar we dan stoppen en wat van het uitzicht genieten en wat film en foto's maken. Echt prachtig. We hebben ook het mooiste wat we maar mee kunnen maken al gelijk op de 1ste dag meegemaakt namelijk we hebben een echte zwarte beer gezien vlak naast de weg. Echt ongelooflijk en echt zo mooi om mee te maken. Dus jullie begrijpen onze dag kon niet meer stuk. Maar we hebben vandaag toch nog wat ongelooflijks mee gemaakt. Het is niet te geloven een moeder hert met een baby hertje dus een bambie echt vlak naast de auto we konden ze haast aanraken zo mooi om te zien en mee te maken.
Jullie begrijpen zeker nu wel waarom onze dag niet meer stuk kon. In de middag hebben we in het park op een picknick area samen gezellig zitten eten. Daarna de weg uitgereden en rond een uur of 3 waren we het park uit. We zijn toen naar Newport News Virginia gereden daar zijn we om half 7 aangekomen in een Hampton Inn. Straks gaan we nog wat eten we denken bij een Applebee. Morgen gaan we richting New York, maar eerst rijden we nog even naar Virginia Beach dat is hier niet zover vandaan. We proberen foto;s bij voegen en kijken of we het stukje film van de hertjes er bij kunnen zetten. Dag lieve familie en vrienden. We bedanken de gene die ons een berichtje heeft teruggestuurd vinden we erg leuk. Tot morgen Groetjes Ed en Jeanne.

• 11 Juni 2012 - 05:01

Roland Merel & Esmee:

WOW die beer wat gaaf om te zien. Leuk New York niet te veel winkelen hoor :)

XXX

• 11 Juni 2012 - 07:17

Leo,ursula En Rowan:

Zo! dat klinkt erg leuk allemaal, behalve dat weer! hahahaha nee hoor het is jullie gegund, enjoy en leuk zo iedere keer die berichtjes! dikke kusssss van ons en pa volgende keer weer een lachende foto hè! :-)

• 11 Juni 2012 - 08:02

Urbian Anita EnGilia:

Wat leuk omdat van dicht bij te zien hè nou geniet lekker van de vakantie en tot horens

• 11 Juni 2012 - 10:38

Loes & Hans:

Wow, spannend hoor, goedemorgen, lekker geslapen?? Heb je goed gekeken of er geen beer naast je lag, haha, a grissly misschien? Ik zou erg graag met jullie meegegaan zijn, maar dat vroege opstaan lokt me niet, haha, de luie Loe, veel plezier, xxxxxx

• 11 Juni 2012 - 12:00

Rob:

Doet me denken aan de ontmoeting met een paar beren bij Lake Mead in 1995. Heel bijzonder de natuur zo dicht bij je. Veel plezier!

Grtjs Rob

• 11 Juni 2012 - 12:08

Jannie:

wat zie het er mooi uit en die beer geweldig

groetjes jannie

• 11 Juni 2012 - 14:58

Greja:

hallo,hier ook een berichtje van mij haha,las dat jullie het heel leuk vonden om een mailtje terug te krijgen dus vandaar:)
    wat een mooie foto's van jullie, en erg leuk om jullie te volgen van uit het koude kikkerlandje!!geniet ervan en tot het volgende verslag......

groetjes van ons allemaal

• 11 Juni 2012 - 15:08

Piet Nel Per:

11-06
    Wat een belevenis zeg. dit is weer een heel andere dan de vorige vakanties
    Ik moet wel wennen aan wat ik allemaal op het scherm kan zien.
    Geniet er maar van hoor
    XXX

• 11 Juni 2012 - 16:44

Ma En Pa.:

Wat een leuk verhaal van jullie 1e dag.geniet er maar van,wij rijden dan ook mee dus wel voorzichtig rijden. de groetjes en kussen van beiden DOEI.

• 11 Juni 2012 - 22:10

Jenny:

Ik vond het ook geweldig Jeanne en Ed dat filmpje vna het hert met bambi echt zo lief. Dan nog een foto van een beer echt geweldig. Ook al die mooie uitzichten ik vind het erg leuk om jullie te kunnen volgen met een verslag en foto's. Veel plezier.
    Dikke knuffel Jen xx