Dag 4 van onze vakantie trip naar Italie - Reisverslag uit Bissone, Zwitserland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 4 van onze vakantie trip naar Italie - Reisverslag uit Bissone, Zwitserland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 4 van onze vakantie trip naar Italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

14 Mei 2014 | Zwitserland, Bissone

Hallo volgers,

Vandaag hebben we een prachtige dag beleeft met bovendien nog mooi weer ook. We zijn na alle morgen rituelen vertrokken om een uur of tien met de auto. We wilde vandaag een rit langs het meer van Lugano maken naar Porlezza dat ligt in Italie. Het was een prachtige rit met mooie uitkijk punten. Aan het eind hebben we heerlijk op een bankje bij het meer gezeten. ik had echt het gevoel van dat we echt bofkonten zijn wat is het hier prachtig en zo rustig. We zijn er dan ook een aardig tijdje gebleven. We zijn daarna op een terrasje beland aan het water waar we koffie hebben gedronken. Daar kwamen na verloop van enige tijd nog een Nederlands stel wat gebruiken waar we mee aan de praat raakte. Zij waren met een BMW Z4 en waren op weg naar Rally Mille Miglia in Italie. Wij vertelde natuurlijk dat we met pensioen waren en een mooie trip aan het maken waren ook naar Italie. Ze vonden het helemaal geweldig en waren wel een beetje jaloers om dat zij nog wel een jaar of 15 moesten werken. Na de koffie zijn we weer richting ons hotel gegaan waar we aan de overkant van het Hotel met een treintje naar boven wilden gaan. We hadden het snel gevonden en zijn toen ook naar boven gegaan. Wat een prachtige vergezichten hebben we daar gezien. we zullen jullie mee laten genieten van de foto's maar die zijn mooi maar in het echt is het nog mooier. We hebben daar boven ook weer echt genoten ik wist niet dat Zwitserland zo mooi was. Zo ik heb jullie weer voor vandaag verteld wat we beleeft hebben, geniet van de foto's en als je eens in de gelegenheid komt moet je zeker Zwitserland op je lijstje zetten voor te bezoeken.
Allemaal weer de groetjes van ons,
Ed & Eva

• 15 Mei 2014 - 04:20

Hanneke:

Ja natuur blijft imponeren. Ook wij genieten van de bergen. Al is het wel erg warm 39 graden gaat niet in je koude kleren zitten.Prachtige foto' s mee gestuurd. Lukt bij mij niet zo. Het duurt zolang dat is het maar vergeet. We genieten van ons pensioen en hopen dat dat nog lang gaat duren. Groetjes uit Fresco

• 15 Mei 2014 - 17:29

Ursula:

Prachtig!!

• 15 Mei 2014 - 18:36

Urbian:

mooi hoor geniet er maar lekker van

• 17 Mei 2014 - 21:47

Jannie: