25-01-2014 De reis - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu 25-01-2014 De reis - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

25-01-2014 De reis

Door: Ed & Eva

Blijf op de hoogte en volg Ed

27 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Scottburgh South

Goedemorgen lieve familie en vrienden, Hier ons verslag van de reis. Vanessa kwam ons ophalen voor ons wegbrengen naar Schiphol. We waren op tijd gelukkig want Ed zoals de meeste van jullie wel weten maakt zich nooit druk, ik daar in tegen ben de stress kip maar het liep voorspoedig. Op schiphol aangekomen inchecken je denk dat doe je even maaaar de koffers waren prima van gewicht maar de handbagage was te zwaar. Het was over de 10 kilo en het mag maar 7 kilo pp zijn, wat ik niet wist en Ed ook niet. Maar de handbagage was geregeld hadden er toen nog een tas bij om te dragen maar vooruit. Toen we afscheid genomen hadden van Vanessa zijn we richting de gate gelopen. Daaraan gekomen moet je nog door de poortjes zelf en je bagage en ja hoor bij mij gingen alle bellen weer rinkelen gecontroleerd en goed bevonden zoals altijd maaaar toen waren we er nog niet, want de handbagage moest ook extra aan een check worden onderheven wat als gevolg had dat mijn bobby cream in de vuilnisbak belanden.
Jammer maar zo gaat dat als je fles 50 ml teveel is.Na een half uur vertraging was de take off. De vlucht was prima. In Dubai stonden we voor door de douane te gaan natuurlijk in langzaamste rij maar niet getreurd al met al waren we om 2 uur Dubai tijd in het hotel. Een paar uurtjes geslapen en ontbeten en daarna naar het vliegveld. Hier hadden we geen problemen met wegen en inchecken en een goede vlucht. Zuid-Afrika waren we zo binnen alleen nog wel een beetje lang op de koffers moeten wachten, maar dat kwam natuurlijk doordat ze van ons achter in het toestel zaten. Nu toen we dat ook weer voor elkaar hadden door de douane en daar waren ze dan, eindelijk na een aantal jaren konden we onze lieve vrienden weer in onze arme sluiten. nu lieve allemaal dit was het verslag van de reis. Jullie horen binnenkort weer van ons wat we hier met elkaar beleven. Allemaal een dikke HUG van ons en tot gauw

• 27 Januari 2014 - 10:21

Beppie,Dirk En Job:

Fijn sis en zwager dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier en lekker genieten...Liefs xxx

• 27 Januari 2014 - 10:53

Gerard Hanneke :

Vanuit Zwijndrecht een hele fijne vakantie. Wij gaan jullie volgen.
    Dat blijft leuk.
    Groetjes Gerard en Hanneke

• 27 Januari 2014 - 11:34

Nelleke:

Fijn om te horen

en nu maar lekker genieten
    je zussie

• 27 Januari 2014 - 13:14

Tom En Wil:

Fijn dat jullie er zijn Groetjes Tom en Wil.

• 27 Januari 2014 - 15:37

Jannie:

fijn dat de reis goed is gegaan nu lekker genieten

groetjes jannie

• 28 Januari 2014 - 09:32

Anita Barning:

Ben blij dat alles goed is gegaan

Tags: reis