Thuis - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Ed

05 April 2014 | Nederland, Barendrecht

Hoi allemaal, we zijn haast alweer een weekje thuis van de fantastische en leuke vakantie bij onze vrienden Hans en Loes.
We hebben het heel leuk gehad en we hebben ontzettend veel dieren in het Krugerpark gezien. Dat was een prachtig begin van onze vakantie. We hebben de bruiloft mogen meemaken van Manuel en Yildiz dochter, ook iets heel speciaals in onze vakantie. We zijn naar Fairways resort geweest. Dat was een prachtige plek, met een heerlijk zwembad en een potje zoals wij het noemen. Het was een GEWELDIGE vakantie mede door Hans en Loes. Onze vrienden willen we nogmaals bedanken voor deze fijne en gezellige vakantie. Jullie volgers willen we bedanken voor de leuke reacties die sommige van jullie op onze site hebben gezet. Het is altijd leuk om te lezen dat mensen er geïnteresseerd in zijn. Nu is het tijd om de reis Scottburgh South Afrika af te sluiten. We hopen weer een verslag te gaan maken als we naar Italie gaan. We houden jullie op de hoogte.

• 05 April 2014 - 16:21

Gerard Brand:

Ook thuis komen is weer fijn toch. Het was leuk om jullie te volgen.
    Wij zijn aan het aftellen en ik zal Gerard vragen of hij jullie ons adres van waar ben jij door wilt sturen .Als je dan zin of tijd hebt kan je het lezen.
    Groetjes Gerard en Hanneke

• 05 April 2014 - 19:57