Zondag onze 15e Dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Zondag onze 15e Dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Zondag onze 15e Dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

24 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi alle lieve allemaal, het is onze 15e dag alweer dat we hier in Amerika zijn, en we hebben ons nog geen ene dag verveeld. We hebben het echt super. Vandaag waren we allemaal uitgenodigd door Ed zijn oom Phil en tante Jo voor een lunch met zijn alle bij een restaurant dat Rose's heet. Het was aan het meer gelegen het was een erg gezellig restaurant. We hadden afgesproken dat wij Ed zijn oom en tante zouden ophalen en daar de andere zouden ontmoeten. Daar aangekomen zaten de andere al op ons te wachten. Iedereen van de familie was er behalve Jay en Arda's dochter met haar gezin want die wonen in Hawaii. Het was weer een gezellig samen zijn, en we hebben weer heerlijk gegeten. Na de lunch hebben we Ed zijn oom en tante weer naar huis gebracht. We zijn daar een paar uur op visite gebleven. Daarna zijn we benzine gaan tanken en naar Arda gereden. De rest van de tijd ben ik van hun kleinzoon Henri een film gaan maken van het materiaal wat we hier gefilmd hebben van hem. Ik heb hem af en hij is erg leuk geworden. Daarna een heerlijk diner klaar gemaakt en weer heel gezellig met elkaar gegeten, We lachen veel en hebben het erg gezellig met elkaar. het is nu half 11 ik ga slapen want morgen moeten we op tijd opstaan want dan gaan we met zijn vieren naar Empire daar woont Ed zijn neef dat is ongeveer 3 uur rijden. Ik vertel jullie morgen hoe die dag was. Nu lieve mensen dikke pakkerd voor jullie allemaal, Groetjes Ed en Jeanne

• 25 Juni 2012 - 05:14

Van Orselen/Westbroe:

Dat ziet er weer gezellig uit. Nog even genieten en dan is het helaas weer tijd om naar huis te gaan.

Veel plezier nog

xx

• 25 Juni 2012 - 06:13

Leo,ursula En Rowan:

Dat ziet er weer erg gezellig uit!!
    hier gaan we ook steeds meer daar de vakantie uitkijken want van het weer zou je gewoon een winterdip krijgen hier! Dus geniet nog extra van jullie laatste daagjes want hier is het typisch hollands!! :-(

liefs van ons xxxx

• 25 Juni 2012 - 07:36

Joke En Jan :

Hallo Jeanne en Ed we beginnen de dag met jullie verslag te lezen , voor ons ook leuk dat wij de familie hebben mogen ontmoeten het was er heel leuk en gezellig en het zelfgebakken bananenbrood is onvergetelijk ook de praatjes met oom Phil en tante Jo , ze zien er goed uit , de groetjes van ons aan allemaal , Joke en Jan

• 25 Juni 2012 - 09:20

Loes:

hallo edeneva, net jullie leuke verslag gelezen en de foto's bekeken, wat een leuk stel zijn arda en jay, ik heb hun nu eens goed gezien op de ontbijt foto!lekker eten, hoort bij vakantie, wij zwoegen wel door! geniet van de dag uit vandaag, tot morgen, xxx

• 25 Juni 2012 - 17:26

Ma En Pa.:

Hallo allemaal,Wij zijn een beetje jaloers op jullie.Alles is lekker en jullie eten wat af,enLEKKER dat het is,Ook het weer is fantasties,maar hier is het zwaar klote.Wel heb ik,Pa,het een beetje druk met de reunie.s van de judo.maar wel leuk.Dinsdag komen er 2 paar op de koffie.Groeten en kussen van Ma en Pa.