Maandag onze 9e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Maandag onze 9e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Maandag onze 9e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

18 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal, wat een feest voor ons al die reacties zelfs onze kleine kip heeft gereageerd helemaal fantastisch. Ze had ook nog heel fijn nieuws voor ons want Riley en Kaeley zijn naar de volgende groep vinden we heel knap GEFELICITEERD hoor lieve schatten. Vanmorgen vroeg hadden we van onze vrienden in ZuidAfrika ook alweer een reacties echt heel leuk dat we allemaal over de hele wereld zitten en dan toch zo contact kunnen hebben, soms denk ik wel eens hoe is het toch mogelijk allemaal. Ja ik vind dat echt onze vrienden Loes en Hans lezen het vrienden en familie in Nederland onze vrienden in Spanje de familie in Amerika de familie in Hawaii is toch niet te geloven zeg nou zelf, maar ik ga jullie nu weer op de hoogte brengen van de trip van vandaag. Vanmorgen met zonnig weer om 08.45 uur uit Bennington in Vermont vertrokken naar Elmira in New York. Ed is begonnen met rijden. Ongeveer na een uur moesten we tanken. Na het tanken ben ik gaan rijden, het rijd hier heerlijk grote wegen de auto heeft een automaat en een cruise control dus het rijd haast eigelijk vanzelf alleen je moet nog wel op het verkeer letten natuurlijk. hahaaha. We hebben eerst weer een stuk scenic gereden en na een paar uur zijn we de High way opgegaan. Als je op die High Way rijd is ook prachtig hoor, ook allemaal prachtige uitzichten. Ik vind Amerika altijd alle landen in 1 land. Soms denk hier lijkt het wel Frankrijk, of hier lijkt het weer op Zwitserland dan weer Spanje enz enz. Echt een heerlijk land om zo vakantie te houden. Ed en ik zijn hier graag. Nou moet ik ook wel eerlijk wezen want we hebben ook een trip met onze vrienden in ZuidAfrika gedaan en dat was ook heerlijk, prachtig en makkelijk reizen hoor . En ook daar hadden we mooie en leuke huisjes en appartementen en B&B. Nu weer even verder want ik dwaal af. We waren om 1 uur hier in Elmira en hebben een kamer geboekt bij de Hampton Inn vlakbij een Mall. We konden nog niet in de kamer daar het daar nog te vroeg voor was. De lucht was inmiddels met wolken geworden en af en toe viel er een druppeltje regen uit. We zijn een beetje aan het dubben gegaan wat we nu verder zouden doen. We besloten naar de Mall te gaan. Nadat we de Mall rond gelopen hadden besloten we om vandaag toch maar naar de Grand Canyon van Pennsylvania te gaan. Ed dacht dat het een uurtje rijden was en dan zouden we morgen ineens naar Buffalo kunnen gaan. Zo gezegd zo gedaan. Het weer zag er dachten wij wel redelijk uit dus op weg. Na een poosje werd het weer toch wel minder en de afstand viel ook een beetje tegen want we hebben er geen uur overgedaan maar toch wel 1,5 uur hoor. Toen we er haast waren ging het een beetje regenen dat was jammer maar toen we er waren heb ik echt niet gemerkt dat het regende het was eigelijk een beetje van die dichte mist. Ed en ik dachten nou dat wordt niks zo'n eind gereden en dan kunnen we niks zien, maar het viel mee. We vonden ondanks dat het zonnetje niet scheen het prachtig. Met dit weer had het toch ook best iets moois hoor. Jullie kunnen het zelf beoordelen want de foto;s zet ik er weer op. We zijn daarna weer naar het hotel gereden en daar waren we om half 6. Zijn ons op gaan frissen en daarna lekker bij RUBY TUESDAY een heerlijk salade wezen eten. Nu lieve allemaal dat was onze dag weer. Allemaal een dikke pakkerd weer en bedankt voor al di gezellige reacties, en tot morgen in NIAGARA FALLS. GR. Ed&Jeanne xxx

• 19 Juni 2012 - 08:45

Rob En Magda:

Hoi Ed en Eva,
    Leuk jullie verslag te lezen, vooral doorgaan.
    Rob is vandaag naar de zaak om gebouw
    À van zijn naam te voorzien, ook Bert is jarig dus dubbel gebak. Het feest in
    de Euromast was erg gezellig, natuurlijk altijd extra leuk als er ook een Kranendonk aanwezig is. Onze verbouwing loopt op z'n end, we zijn erg tevreden over het verloop en hebben heerlijk in Rockanje gebivakkeerd. Dit weekend halen we de caravan weer op.
    Dus Ed en Eva ook hier alles OK.
    Een heerlijke vakantie verder en tot ziens/mails.