Vrijdag onze 6e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Vrijdag onze 6e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Vrijdag onze 6e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

15 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve allemaal, hier zijn we weer. Vandaag prachtig weer en als we de komende dagen bekijken blijft het zeker een poosje zo. Vandaag zijn we om 10 uur vertrokken uit Nashua naar Littleton. We zijn daar via een scenic route naar toe gereden. We hebben ook weer wat meegemaakt hoor.Als eerste wil ik jullie vertellen dat het hier de week van de motoren is ze noemen het hier Bike Week. Nou jullie kunnen je niet voor stellen hoeveel motorrijders we hebben gezien, duizenden echt niet normaal er kwam geen eind aan. Kijk naar de foto's maar daar kan je je nog niet bij voorstellen hoeveel het er waren echt ongelooflijk. We hebben ook nog naar Jay Ed zijn neef gezocht want die rijd ook motor maar die konden we niet vinden. hahaaha Ook heel veel grijze motorrijders ook vrouwen nee echt ongelooflijk. We stonden in de file vanwege de motorrijders. Doordat we zo verbaast waren en in de file stonden dacht Ed kom ik zal eens een stukje filmen. Nee staat er een Politieauto achter ons, gaat et zwaailicht met geluid aan en de politieman roep door de microfoon met zo'n autoritaire stem.... DRIVER PUT YOUR CAMERA AWAY. Ed natuurlijk alles op zijn gemak maar ik schrok me natuurlijk een hoedje dat begrijpen jullie wel he. Ik moest gelijk weer aan de persoon denken die me tegen de muur op wilde stapelen toen mijn vingerafdrukken niet goed waren 3 jaar geleden. Maar gelukkig viel dit mee hij hield ons niet aan waarschijnlijk omdat we stil stonden. We zijn verder gereden en de natuur is hier echt onbeschrijfelijk mooi. Het was natuurlijk prachtig weer echt heel mooi. Zijn nog bij een meer gestopt en op wat uitzichtpunten. Weer wat prachtige foto's gemaakt, ik voeg ze er weer bij. Voor het filmpje moeten jullie naar FB. We waren om 6 uur in Littleton, deze hadden we van tevoren al geboekt ivm het weekend. Toen we hier waren hebben we er nog een nacht bijgeboekt omdat we morgen nog een mooie scenic route willen doen. Nu lieve allemaal ik hoop dat jullie mijn verslagje van de dag weer leuk vinden. Wij vinden jullie reacties heel leuk en kijken er iedere dag naar uit. Tot morgen dikke pakkerd van Ed en Jeanne. xxx

• 16 Juni 2012 - 08:33

Elly & Hans:

Jeanne je verslagen zijn fantastisch, je concurreert met Hans Avontuur van het AD, ik vind jou verslagen beter
    jullie hebben een schitterende reis uitgestippeld en laten ons van het geheel meegenieten, nog hele fijne dagen en tot morgen

• 16 Juni 2012 - 14:19

Urbian Anita &Gilian:

Nou dat waren een hoop motoren ja dat is zeker even schrikken als er een politieauto je staat en weer mooie foto's nog fijne dagen en tot morgen

• 16 Juni 2012 - 14:48

Rob:

Hallo Ed en Jeanne, da's nog eens politie hè. Waarschijnlijk niet eens strafbaar maar sommige agenten maken daar hun eigen wetten c.q. interpretaties. Gewoon doen wat ze zeggen is niet altijd het beste maar wel het verstandigste. Grappig al die bikers (van middelbare leeftijd natuurlijk) want die moeten allemaal nog wat. De een gaat motorrijden en de ander gaat een cabrio kopen :0. Nou de grtjs en nog veel plezier.

Rob

• 16 Juni 2012 - 20:48

Loes:

Ben weer een paar dagen lekker druk geweest, maar wel gelezen dat het een fantastische vakantie is zover! Houden zo, we zijn blij voor jullie. We hebben Yildiz en Manuel hier en vanavond gefondued, heerlijk, daarna gekaart en ze zijn nu naar bed. Morgenochtend gaan ze weer naar huis en komen Yari en familie hier, gezellig druk, we hebben ook 3 mannen hier gehad voor 3 nachten, een golf toernooi, dag lieverds, ik ga ook slapen, xxxxx tot de volgende keer!