Gearriveerd in ons 1e Hampton Inn - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Gearriveerd in ons 1e Hampton Inn - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in ons 1e Hampton Inn

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

09 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja lieve allemaal we zijn in Amerika. Na een voorspoedige reis en een snelle binnenkomst in Amerika zitten we nu om half 5 in ons Hotel in Winchester.We hadden om half 3 de auto een Chevrolet Impala. Mooie grote ruime wagen. We hebben gauw ons wat opgefrist en ons omgekleed want het is hier 31 graden. Heerlijk na die kou in Nederland. We zitten vlakbij een shopping Mall dus daar gaan we zo even naar toe.
Daarna lekker slapen en morgen na het ontbijt naar de skyline Drive. Jullie horen ons morgen weer. Groetjes

• 09 Juni 2012 - 21:33

Wat fijn, geniet ervan! Xx

• 10 Juni 2012 - 09:53

Jenny:

Hoi Jeanne en Ed

Gelukkig is alles goed gegaan in het vliegtuig en veilig geland.
    Lekker hoor na al die kou dat het daar 31 graden is veel plezier en fijne vakantie.

Liefs
    Jen
    xx

• 10 Juni 2012 - 11:57

Jannie:

fijn dat de reis goed is gegaan nu lekker genieten

• 10 Juni 2012 - 18:19

Joke En Jan:

fijn dat jullie een snelle doorgang hadden , half 3 in de middag , lekker vroeg-een ruime wagen-lekker weer-Shopping Mall klinkt allemaal goed, veel plezier

• 11 Juni 2012 - 07:54

Urbian En Anengelin:

Zo dat is beter weer als hier fijn dat alles is goed gegaan