Vrijdag/zaterdag vertrek en aankomstdag - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Vrijdag/zaterdag vertrek en aankomstdag - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Vrijdag/zaterdag vertrek en aankomstdag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

30 Juni 2012 | Nederland, Barendrecht

Hallo lieve familie en vrienden, wij zijn weer thuis. Onze vakantie in Amerika is ten einde. Ik wil jullie niet laten gissen naar onze laatste 2 dagen dus daarom deze afsluiting. 29 juni op Ed zijn verjaardag zijn we om kwart over 7 wakker geworden en hebben alles op ons gemak gedaan. De koffer was voor een groot deel al goed ingepakt alleen met de laatste spulletjes ben ik altijd bang dat ik in de ene koffer teveel heb zitten het is altijd gissen. Ik moet nog altijd zo'n gewicht haakje halen bij de ANWB maar dat vergeet ik altijd dus moet ik gissen, want ik wil natuurlijk geen overgewicht. Ed zegt altijd je neemt veel teveel mee. Misschien heeft die gelijk, want toen ik het bij Arda en Jay in de kast zag hangen dacht ik zelf oh het is inderdaad wel veel. Oke het is me allemaal weer gelukt dus waar zeur ik over. We zijn ons ontbijt gaan nuttigen en daarna de koffers gesloten en om 10 uur weggereden. Het weer was prachtig we zagen op de trip naar het vliegveld de temperatuur oplopen naar 98 Fahrenheit is haast 37 graden niet te geloven echt bloed warm, en wat ook zo was leuk want Ed en ik hadden besloten onze spijkerbroek maar aan te doen vanwege de reis ook leuk dus. Als je in de auto zit is er niks aan de hand maar zodra we gingen stoppen en uit de auto stapte was het bloed warm echt niet te geloven. Het was ook een record geloof ik die hitte, en ook hebben we hartstikke veel geluk gehad want toen we thuis waren stuurde Jay ons een e mail dat het noodweer was geworden in de Staten Maryland en Virginia en dat er 1, 5 miljoen mensen zonder stroom waren komen te zitten en dat allemaal 2 uur na dat wij in die plaats geweest waren. Niet te geloven toch. Als het iets eerder was geweest hadden we echt vast gezeten op het vliegveld. We hadden dus geluk. We waren om half 2 bij de rental-car return, alles uit geladen en in de shuttlebus naar het vliegveld. Daar aangekomen om kwart voor 2 en toen was het in de rij staan voor in te checken en alle controle die je moet ondergaan voor je naar de Gate (D15) waar je wezen moet kan gaan. Toen de koffers op de weegschaal gingen was het voor mij nog even spannend maar het gewicht was oké . Het heeft anderhalf uur geduurd eer we daar mee klaar waren maar ja, ik zeg maar zo beter 2 x gecheckt dan wat over het hoofd zien. We hebben wat winkeltjes bekeken en een broodje gegeten en om kwart voor 5 mochten we aan boord. We zijn een half uur later opgestegen maar toch op tijd geland in Amsterdam, dat was om ong.kwart over 7 na taxiën om half 8 aan de gate . Koffers van de band halen en om 8 uur konden we Gilian en Urbian in onze armen sluiten en om 9 uur waren we thuis. Het was een fantastische vakantie geweest. Het gevoel gaf dat we veel langer weg zijn geweest maar, dat komt denk ik dat we in die 3 weken zoveel gezien en gedaan hebben. Bij de familie van Ed hebben we een geweldige tijd gehad. Het was fijn om weer zoveel met elkaar te delen. GREAT, GREAT, GREAT. Jay en Arda bedankt daar voor. Nu lieve familie en vrienden ook jullie willen we bedanken voor de leuke reacties en het volgen van ons op onze geweldige trip. We gaan nu alles even wassen en Ed gaat even nog werken en dan gaan we voor 4 weken naar Spanje ook weer leuk. Groetjes en een dikke pakkerd voor jullie allemaal, en hopelijk tot ziens op onze volgende lange reis, en dat wordt waarschijnlijk ZuidAfrika of Maui??.

WE LOVE YOU
Ed en Jeanne xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ed

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 29052

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Rondreis door Italië

25 Januari 2014 - 30 Maart 2014

Scottburgh Zuid Afrika

09 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Onze 3 weken vakantie in de U.S.A.

Landen bezocht: