Woensdag onze 18e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Woensdag onze 18e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Woensdag onze 18e dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

27 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi lieve lieve familie en vrienden, ja dit wordt alweer het laatste nachtje bij Arda en Jay. We zeggen altijd gezelligheid kent geen tijd maar dat is ook zo hoor. De week dat we hier zijn is om gevlogen. Misschien denken jullie nou het zal vandaag wel een inpak dag geworden zijn van Ed en Jeanne nu dan hebben jullie het mis. Ik kan jullie toch weer wat van onze heel gezellige dag vertellen van vandaag. Vanmorgen opgestaan weer heerlijk ontbeten en alles heel relaxt Rond 10 uur waren we allemaal klaar om naar Tante Jo en oom Phil te gaan voor de koffie. Het was een gezellig samen zijn van oude verhalen en leuke herinneringen. Oom Phil zat te genieten en ook te vertellen en tante Jo vulde aan. Rond lunch tijd hebben we afscheid van ze genomen en dat geeft toch altijd wel wat emotie omdat het toch mensen zijn met een hoge leeftijd. We kregen een boek met prachtige foto's van Amerika, waar we erg blij mee waren. Na het afscheid zijn we naar Rockford gereden een heel leuk en gezellig plaatsje met een prachtige rivier. We zijn daar in een heerlijk restaurant gaan lunchen. Heel anders weer als de andere restaurants waar we geweest zijn. Het deed een beetje Spaans aan. We hadden een tafel buiten onder een overkapping met een lekker briesje in de schaduw, want de temperatuur was alweer 30 graden geworden, daar hadden we er geen last van in ieder geval. Na de lunch zijn we langs de rivier een stukje gelopen er was ook verschil in hoogte van het water en daardoor een kleine waterval maar ik zal de foto's er van weer bij doen zodat jullie je er een voorstelling van kunnen maken. Daarna zijn we naar huis gereden. Bij thuiskomst wat gedronken en daarna de koffer gaan inpakken want zoals ik jullie al schreef is dit onze laatste nacht. Morgen willen we tussen half negen en negen uur vertrekken, waar ik eigenlijk nog niet aan wil denken. Ed heeft net het hotel geboekt voor morgen dus dat is al geregeld. Nu lieve mensen dat was onze dag vandaag, dus weer heel gezellig. Een dikke pakkerd weer voor alle mensen die ons volgen en tot morgen. Groetjes Ed en Jeanne.

• 28 Juni 2012 - 06:27

Elly & Hans:

Lieve Luitjes

We zullen de verslagen en foto's gaan missen, elke morgen bij het ontbijt ligt de Ipad in het midden en genieten we van het verslag en beleven wij via jullie ogen, woorden en foto's de reis mee

Ed van harte gefeliciteerd nog vele jaren in goede gezondheid zodat je met Jeanne nog veel mooie reizen kan maken en wij dan wederom van de verslagen kunnen genieten, een dikke kus van Elly en een knuffel van mij

Jeanne ook gefeliciteerd met die knappe vent van je en ook dikke knuffels van ons beide

Luitjes en fijne reis terug en kom veilig naar huis

Tot horens en ziens

• 28 Juni 2012 - 07:35

Westbroek/orselen:

Hallo allemaal,

ED hiep hiep hoera!! van harte gefeliciteerd van ons allemaal.

Een hele fijne reis terug!

XX

• 28 Juni 2012 - 11:53

Urbian Anita &Gilian:

Hallo pa en ma Als eerst willen we pa feliciteren met zijn verjaardag en Ma u ook met uw man . We zullen de reisverslagen erg missen en het mooie landschap van Amerika. Een goede reis terug naar huis xxxxxxxx

• 28 Juni 2012 - 15:08

Fred Hagenaars:

Ed gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog vele jaren in goed gezondheid mogen komen. groetjes van fred en margreet hagenaars

• 28 Juni 2012 - 20:51

Bert En Coby:

Hoi vakantiegangers Ed in de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en welkom bij de werkende vuttersclub.
    Jeanne jij uiteraard ook van harte gefeliciteerd.
    Geniet nog even na, want het zit er bijna op.
    Ik zou zeggen een goede terugreis en ik zie je maandag weer.
    Groetjes van Bert en Coby