Dinsdag onze 17e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dinsdag onze 17e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dinsdag onze 17e dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

26 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve luitjes, hier het nieuws weer van onze dag. Vandaag heerlijk om 8 uur opgestaan alles heerlijk op ons gemak gedaan. Arda en Jay hadden vandaag wat dingen buitenshuis. Arda zou rond een uur of half 10 weer thuis zijn en Jay in de middag. Ed en ik hebben gezellig buiten ontbeten, het was weer prachtig weer. Daarna met onze lieve vrienden in Zuid Afrika geskype't Loes en Hans was ook weer fijn om hun weer even te zien en te horen. Zoals jullie weten maakt het niet uit waar je bent je kan over de hele wereld met elkaar contact hebben. Het gesprek was haast ten einde en daar was Arda alweer. Arda zou vandaag een paar uur op haar kleinzoon Henri passen en die zouden we ophalen bij de studio van Amber. Amber geeft namelijk yoga lessen. Het was voor mij erg leuk ik mocht in de studio waar die lessen worden gegeven foto's maken. Het was een erg grote ruimte en het was er heel warm wel 32 graden alles geverfd in rustige kleuren ja, leuk om te zien waar Amber haar lessen geeft. Arda, Henri en ik zijn daarna naar huis gereden Henri in zijn autostoel viel al vlug in slaap door het heerlijke monotome geluid van het auto rijden. Thuis gekomen was hij gauw weer wakker waar Arda gezellig met haar kleinzoon aan het spelen ging een echte lieve na-na, zo noemt Henri haar. Het is hier mooi weer dus de sproeier ging aan en Henri genoot met volle teugen van het water. Amber was met lunchtijd weer heerlijk buiten gegeten en daarna is ze naar huis gegaan met Henri. Jay was inmiddels ook thuis gekomen en na de lunch zijn Ed en hij met de muziek bezig geweest van elkaars ipod. Arda en ik zijn gezellig gaan winkelen wat vrouwen natuurlijk heel leuk vinden. Na de thuiskomst van het winkelen ben ik de film gaan branden die ik van Henri heb gemaakt en Arda is vast aan het eten begonnen. We eten hier heerlijk Arda maakt de lekkerste maaltijden we worden grenzeloos verwend. Gelukkig mag ik helpen met de maaltijd dus staan we meestal gezellig samen te kletsen, zei in het Engels en ik in het Nederlands en dat werkt prima we begrijpen elkaar perfect. Nadat Jay vertrokken was hebben wij nog heerlijk met zijn drieën in de tuin gezeten. Daarna met zijn 3tjes gegeten. Dit was weer onze dag vandaag. Heerlijk rustig en gezellig. Voor allemaal weer een dikke pakkerd en tot morgen, Groetjes Ed & Jeanne

• 27 Juni 2012 - 06:04

Leo,ursula En Rowan,:

haai lieverds!

het weer ziet er bij jullie heerlijk uit, in florida is dat wel anders. Hier is het weer ook wat mooier aan het worden.
    Leuk dat je bij amber haar yogaclass mocht fotograferen. We hebben elkaar nu ook op facebook en daar had ik ook al wat foto's gezien van haar yoga lessen. Hier gaat alles zijn gangetje, we zijn de dagen aan het aftellen om op vakantie te gaan. Rowan heeft vandaag nog sportdag en dan vakantie.
    Nou geniet nog van jullie laatste daagjes!! dikke kusssxxxxxxxxxxxxx

• 27 Juni 2012 - 18:36

Frans En Yvonne:

Hoi leuke twee,
    Wat een een geweldige tijd maken jullie daar doorzeg, super gewoon. Voor ons in het toch wel nattige en rare weer in Nederland is het lekker mee genieten van alles wat jullie uitspoken. En inderdaad, waar je ook ter wereld bent, je kunt contact hebben met elkaar. Fantastisch toch !!!
    Ondertussen hebben wij onze biezen gepakt en met de caravan gisteren naar Barendrecht terug gekeerd.Het bleek een goede beslissing, want na een heerlijke zonnige dag, vandaag weer mottig weer met weliswaar goede temperaturen, maar toch. Jammer maar het is niet anders. Vandaag nog even de wassen draaien, de boel opruimen en morgen weer naar de opslag in Oud Beijerland en weer aan de gang voor die arme sloebers in Roemenië. Het leven gaat gewoon weer door en jullie moeten dus nog wel effe hartstikke hard genieten van de laatste drie dagen. Het gaat allemaal zó super snel. Lieve scheetjes, heel veel liefs, een lekker knuffie voor alle twee en de groeten aan iedereen daar van ons.
    Frans en Yvonne

• 27 Juni 2012 - 20:13

Nelleke:

hey vakantiegangers , leuk hoor jullie verhalen ,
    ik ben vandaag met Johns zus naar de Floriade geweest , ook echt super leuk , xx