Maandag onze 16e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Maandag onze 16e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Maandag onze 16e dag

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is weer zover lieve familie en vrienden, de dag is weer bijna om. Zoals ik jullie gisteren al vertelde zijn we vandaag naar Paul en zijn vriendin Debbie geweest in Empire. Hij woont daar zeer afgelegen en het is ook een vakantie gebied heel mooi en rustig. Het huis is prachtig waar hij in woont met een enorm stuk grond. We zijn om negen uur vertrokken. Rond een uur of 12 arriveerde we bij hun. Het is een prachtige weg daar naar toe met veel groen en prachtige wegen. Je moet wel oppassen voor herten want die steken nog al eens over. We hebben Pauls huis bekeken en zijn toen voor de lunch naar het stadje Glen Arbor gereden. Nu we waren net op de weg of er schoot een groot hert over de weg voor Pauls wagen en een tegenligger. Hij stak met een behoorlijk snelheid over. We schrokken er allemaal van, maar Paul is het wel gewend en die reageerde prima. Zo werden we toch weer op de feiten gewezen dat de borden die langs de weg staan met let op overstekende Deer's ook echt over kunnen steken. Je heb zo'n groot hert natuurlijk niet graag op je voorruit. Gelukkig was alles goed afgelopen. Na de lunch zijn we wat galeries gaan bezoeken en daarna zijn we naar het meer Lake Michigan gegaan. We hebben er prachtige foto,s gemaakt die ik er bij zal doen. We hebben daar heerlijk een tijdje gezeten in het zonnetje want het was weer prachtig weer. Toen we na een paar uur weer bij Paul waren hebben we wat gedronken en foto's gemaakt en ja de klok gaat maar door en door, voor je het weet is het al weer haast tijd om naar huis te gaan, want we wilden voor schemer thuis zijn ook ivm de herten. Debbie heeft nog een kop koffie gezet, en daarna afscheid van ze genomen en naar huis gegaan. Het is een 3 uur durende rit. We waren om kwart over 7 weer thuis. Het was weer een fantastische dag. Thuis gekomen hebben we een heerlijke sandwich klaar gemaakt en op het deck opgegeten. We hadden ook nog wat van Ed zijn verjaardags cake over en met wat frozen yoghurt, dus Ed zijn dag kon niet meer stuk. Dat was het weer voor vandaag geniet van de foto's en tot morgen maar weer. Dikke pakkerd voor al de lieve mensen die ons volgen op onze 3 weken vakantie in Amerika. Groetjes Ed & Jeanne

• 26 Juni 2012 - 04:42

Rob En Magda:

Hoi Krdkjs, Wat een verhalen en wat een avontuur, jullie hebben de vakantie in Spanje echt nodig om dit allemaal te verteren. Wij zijn weer in ons huisje en zijn dik tevreden, het is allemaal nieuw en erg mooi geworden, er moeten nog het e.e.a. opgehangen worden en de gordijnen zijn nog in bestelling Het verblijf op de camping was een geweldige oplossing, we zijn er tot afgelopen zaterdag gebleven, het weer was niet altijd OK, maar dit heegt ons niet in de weg gestaan, je bent met ieder zonnestraaltje buiten en dat is bij Robbie goed te zien. Caravan staat nog voor de deur, we gaan er volgende week weer vandoor. Met kinderen en onze Mees, alles prima en ook zij verheugen zich op ons verblijf in Spanje.
    Krndjs, nog fijne dagen overzee en goeie reis huiswaarts, tot gauw. De Hartjes.

• 26 Juni 2012 - 06:14

Loes:

Oh deer!!! Wat een belevenis, ja dat kan gebeuen, hebben jullie ook deer vlees gegeten voor lunch?? Een 2e Oh Deer, ik weet toch zeker dat Ed 26 juni jarig is, dat is vandaag, ben ik nou zo aan het aftakelen, ik ga gauw een mailtje sturen aan jullie, dag lieverds, xxxxxxx

• 26 Juni 2012 - 08:52

Jannie:

Hoi, leuk om te elke dag te lezen hoe het gaat en de foto's te zien, ook van de familie.l Doe ze de groeten!!

• 26 Juni 2012 - 17:26

Urbian Anita &Gilian:

Zou zo willen komen om lekker aan het strand te zitten het zijn mooie reisverslagen en ook foto's geniet nog lekker vande dagen die nog komen .Groetjes en xxxxx .

• 26 Juni 2012 - 17:34

Elly & Hans:

De tijd loopt door, de geneugten zijn groot en velen zijn waarschijnlijk een tikkeltje jaloers ( een tikkeltje )

Ed mbt North Sea Jazz mijn fysio heeft met dochter vrijdag ook als beste dag uitgezocht

Nog een heel fijne tijd mooie momenten en belevenissen genieten wij ook