Zondag onze 8e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Zondag onze 8e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Zondag onze 8e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

17 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, hier zijn we weer. Gisteren hebben we de dag met veel plezier afgesloten nadat die toch wel met wat stress was begonnen zoals jullie allemaal hebben gelezen. We hebben met Ed zijn nicht Arda en Neef Jay geskypt die we hier gaan bezoeken. We zijn eerst via FaceTime begonnen maar op een gegeven moment konden wij ze nog wel zien en horen maar zei konden ons niet meer horen wel zien. We besloten toen maar om te gaan skype. Daarmee hebben Ed en ik een grapje gemaakt, toen we weer contact hadden gingen we praten zonder geluid en zei dachten toen natuurlijk oooh, dit werkt ook niet waarop wij natuurlijk hard begonnen te lachen en zei ook want, toen begrepen ze natuurlijk wat wij deden. We hebben gezellig gepraat dus zodoende was het een gezellige afsluiting van die dag. Nu vandaag we zijn om 10.00 vertrokken naar Bennington in de staat Vermont. We hebben een scenic route gereden en bij sommige uitzichtpunten wat foto's gemaakt en gefilmd. Het weer was weer prachtig. Toen we rond 15.30 uur hier in Bennington aankwamen reden we verkeerd, en dat was niet zo leuk want de afslag waar we eraf konden lag toch wel een 10 minuten verder. Er zat voor ons niks anders op dan de rit uit te rijden tot de afslag waar we eraf konden, ja en toen weer 10 minuten terug. Toen we eenmaal van de andere kant kwamen zagen we natuurlijk de Hampton liggen maar dat is meestal hoor. Ik vind het toch altijd weer erg knap van Ed dat die zo goed de weg weet, dus een keertje verkeerd vind ik niet erg hoor. Hij zelf vond het minder ivm die fantastische wedstrijd van Nederland natuurlijk. We waren rond 4 uur. in het Hotel. Ed heeft nog een stukje van de wedstrijd gezien en daarna zijn we wat gaan eten. We gaan straks samen even kijken wat we morgen gaan rijden en daarna naar bed. Ik voeg er weer een paar foto's bij voor jullie en morgen horen jullie me weer. Ik wil alle familie en vrienden bedanken die toch altijd even de moeite nemen om een klein stukje terug te schrijven, want het eerste wat wij s'morgens doen is de reacties lezen van jullie want wij zijn erg benieuwd wat jullie van ons reisverhaal vinden. Dus nogmaals bedankt. Dan rest ons jullie nog allemaal een dikke pakkerd te geven en de groetjes van Ed en Jeanne. xxxxx

• 18 Juni 2012 - 06:31

Loes:

zo te lezen as het een andere "blijde"dag, dat is wat je wilt als je op vakantie bent! Ben benieuwd wat jullie vandaag gedaan hebben! Ik nog niet veel, want het is nog te fris, haha, om te gaan wandelen met Lucky, Hans is al een paar uur weg om te golfen, ik schiet nog even terug onder de flannellen lakens met en goed boek! xxxxx

• 18 Juni 2012 - 07:00

Van Orselen:

Wat een uitzicht weer xxx

• 18 Juni 2012 - 08:18

Urbian Anita &Gilian:

Nou wat een wedstrijd zeg urbian heeft zitten balen nukunnen de spellers lekker vakantie vieren en het weer hier is regen en nog eens regen bij jullie is het wel lekker qua temperatuur geniet lekker nog van de vakantie xxxx

• 18 Juni 2012 - 13:45

Elly & Hans:

Jeanne jij was iets vergeten, wat opgelost werd bij het weten, Ed zou ook iets moeten vergeten maar dat kan je niet doen door het te weten, want de hele wereld weet dat het Nederlandse Oranje eftal duur kinderspel is, Ed denk maar aan Feijenoord die doen het beter

Luitjes stippel nog vele mooie trips en verslagen uit en geniet ervan, dat doen wij ook

Heel veel plezier

• 18 Juni 2012 - 14:41

Rob:

Sportief Jeanne dat je het Ed niet kwalijk neemt dat ie wel eens verkeerd rijdt. Ik zag trouwens ook een foto met jou achter het stuur. (Toen ging zeker alles goed?) Doe de family de groeten van ons als jullie daar zijn. En wat het voetbal betreft. wat een deceptie! Tegen beter weten in schreef ik dat we van de Portugezen zouden gaan winnen. Eigenlijk was dat alleen maar ijdele hoop. Nee onze voetbalmiljonairs (Wesley verdient 40.000 euro per dag) hebben het mooi verkloot. Er was er niet een die een voldoende scoorde. Maar goed "elk voordeel hep z'n nadeel" sprak ooit een legende. We kunnen weer overgaan tot de orde van de dag en dat is ook best belangrijk. Schrijf lekker verder we lezen het met plezier.
    grtjs Rob en Wilma

• 18 Juni 2012 - 14:47

Leo Ursula En Rowan:

wat ize ik daar moeders achter het stuur?! stond je je plekkie zomaar af pa? haha xxxxx

• 18 Juni 2012 - 14:50

NEL PIET PER:

Hallo luijes
    Nou zeg jullie hebben al heel wat gezien en meegemaakt het verhaal
    met de tas haaaaa.En wat een prachtige foto,s maken jullie.
    Bij ons alles goed.WE hebben het ook druk hoor. Verjaardagen, Vera is een week geweest, en 55jaar gtrouwd en
    nog meer vrienden 14 dagen geweest,wel gezellig hoor.
    Geniet er maar van hoor.
    XXX Nel Piet Per

• 18 Juni 2012 - 14:53

Vanessa,Marcel,Riley:

en Kaeley

Hoi hoi,

Nou wat een hoop belevenissen zo de afgelopen dagen, maar we wisten natuurlijk dat we dat wel aan moeders over konden laten ;-)

Hier gaat alles goed!! Heel goed zelfs...
    We hebben 2 belangrijke nieuwtjes...
    Kaeley mag afzwemmen 30 juni om .... jaja we hebben rekening gehouden met jullie terugkomst.... half 3!!!
    En beide zijn over naar de volgende groep :-)!!!

Van Riley natuurlijk hartstikke goed, maar niet echt een verassing!!
    Dat Kaeley ook over is, was toch wel een verassing!! We hebben dan ook een gebakje gekocht om te vieren dat ze beide over zijn en gezellig met zn 4-tjes op zitten peuzelen!!

Nou paps en mams veel plezier nog en spreken elkaar gauw weer!!

Dikke x van ons

• 18 Juni 2012 - 19:07

Jenny:

Hoi Jeanne en Ed ik lees altijd met plezier jullie verslagen met de foto's erbij schitterend zijn ze allemaal wat een mooi land zeg. Je maakt natuurlijk genoeg mee met die tas gelukkig stond hij er nog wat als je al je belangrijke spulletjes kwijt bent heb je heel veel gedoe. Veel liefs en een dikke knuffel Jenxxx

• 19 Juni 2012 - 05:47

Tineke:

We vinden het nog steeds heel leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Goed op je spullen letten, dat heb je als je ouder wordt. Nog heel veel plezier.