zaterdag onze 7e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu zaterdag onze 7e dagtrip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

zaterdag onze 7e dagtrip

Door: edeneva

Blijf op de hoogte en volg Ed

16 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar zijn we weer lieve allemaal, nu het was vandaag weer een prachtige dag. De dag begon alleen met een beetje erge schrik, omdat ik erg dom was geweest. We waren opgestaan en even met onze vrienden Jan en Joke geskypt, daarna ons ochtend ritueel gedaan, en naar beneden gegaan voor het ontbijt. Nu ik neem altijd mijn tas mee waar de belangrijkste spullen in zitten zoals paspoorten, geld en creditkaarten en die hou ik altijd om mijn schouder en nek. Ik heb daar geen last van want je kan dan toch allebei je handen gebruiken. Ik kom in de ontbijtruimte en zet om een of andere reden mijn tas onder de tafel. Waarom vraag me het niet want ik kan er geen antwoord op geven. Nu jullie begrijpen natuurlijk al wat ik verder wil gaan schrijven. Ja hoor helemaal goed ik vergeet natuurlijk helemaal die as mee te nemen. We zijn nou ik denk een half uur op onze kamer en vraag aan Ed waar is me tas? Weet ik niet zeg Ed oooooohhhhhhhhhh die staat nog onder de tafel bij de ontbijtruimten. Nu dat was natuurlijk lekker bijdehand van mij dat begrijpen jullie wel. Ed naar beneden nu, toen hij naar beneden was kreeg ik haast een hyperventilatie ik had het niet meer. En het duur dan voor je gevoel of die een uur weg is maar daar kwam die dan en GELUKKIG met mijn leuke roze tasje met alles er nog in om zijn schouder. Hij zei dat die nog op de zelfde plek stond waar ik hem had neer gezet. Wat een verhaal he en dat allemaal in de ochtend dan moet de dag nog beginnen. Ik was wel ontzettend blij met de afloop hoor dat begrijpen jullie wel zeker. Nu daarna hebben we de koelbox ingepakt de Rand McNally gepakt en zijn we om 10.15 uur op weg gegaan. Ed had weer een mooie route uitgestippeld en die zijn we gaan rijden. Om 10.45 uur kwamen we aan bij het punt waar we naar toe wilden. Dat was bij een punt waar je met een kabelbaan naar boven kan. We hebben dat ook al eens in Zuid Afrika gedaan met onze vrienden Hans en Loes en wisten dat het mooi zou zijn, en dat was het ook. Het was wel een beetje dampig maar toch konden we nog aardig ver kijken. Heel mooi weer, Ik doe er wel wat foto's voor jullie bij. We waren ongeveer rond 12.00 uur weer beneden. We zijn toen naar een ander punt gereden daar konden we een wandeling maken naar een waterval. We waren ongeveer daar om 12.15 uur. Zijn toen gaan wandelen en hebben langs verschillenden verhogingen langs de waterval naar boven gewandeld. Ook daar zal ik weer wat foto's van bij doen. We hebben over die wandeling ongeveer 1 1/2 uur gedaan. Toen we beneden waren zijn we in de auto gestapt en zijn we gaan tanken weer voor niet te geloven. We zijn toen de scenic route gaan rijden prachtige vergezichten mooie verschillende kleuren groen nee echt weer prachtig. We haalde natuurlijk ook af en toe de stommiteit van mij op, bijvoorbeeld zei Ed je ga wel heel ver hoor om wat gebeurtenissen in je verslag te zetten mag ook wel wat minder stressvol hoor. hahahahaha die Ed altijd een grapje he. Nu lieve mensen dit wil ik jullie toch ook nog even vertellen Ed was ook nog even zijn camera kwijt maar die lag gelukkig in de auto. Nu ik ga sluiten en morgen hoop ik jullie weer allemaal te treffen. dikke pakkerd voor jullie allemaal. xxxx GR.Ed en Jeanne xxx

  • 17 Juni 2012 - 08:54

    Loes:

    Haha, wat een senior moments! Lijkt ons wel, maar dan heb je wel geen goede start, bekijk het van de andere kant, het kon alleen maar beter worden! En dat werd het, jullie hadden een fantastische dag zo te lezen. Nou wij zijn net terug van ontbijt bij The Spur en Yil en Manuel zijn naar huis, want ijn dochter en vriend komen voor lunch, ik ga zo wel even terug boodschappen halen, want met Yildiz lukt dat niet, die is veel te snel voor mij, haha, lieve meid. Dag vienden, geniet de dag, xxxxxx Hans en Loes

  • 17 Juni 2012 - 09:26

    Rob:

    Ooit zei een leraar tegen mij: "Het wordt pas erg als je het vergeten gaat vergeten." Het kan ook zijn dat hij zei: "Robbie wat jij eens moet vergeten is het vergeten." Misschien wel omdat ik vergeten was om mijn huiswerk te maken. Erover nadenkend was de laatste opmerking eigenlijk wel het meest voor de hand liggend want filosofisch was die man volgens mij niet. Maar ik kan me voorstellen dat je je een ongeluk schrok en ook dat Ed niet op de meest elegante wijze reageerde. Maar eind goed al goed, voorlopig dan, want er komen nog vele dagen om dingen te vergeten. Leuk de verslagen en om te lezen wat jullie zoal doen. Vanavond de wedstrijd van de waarheid. Nederland speelt de pannen van het dak maar de Duitsers en de Denen gaan voor de salonremise en wij blijven achter met het idee dat we best aardig kunnen ballen.

    Grtjs Rob

  • 17 Juni 2012 - 10:14

    Pa En Ma:

    De voornaam van de vrouw van Cor v.d.Burg was KITTY.
    We lezen met plezier jullie ver slag iedere dag,maak er maar een boekje van voor een reisgids.

    Tot morgen,kussen van Ma en Pa.

  • 17 Juni 2012 - 12:32

    Urbian Anita &Gilian:

    Nounou dat is even schrikken zeg maar gelukkig stond de tas er nog oooo en toch ook nog genoten van een mooie dag en mooi uitzicht xxxxxx

  • 17 Juni 2012 - 14:02

    Yvonne W:

    Hallo lieve schatten,
    Heerlijk al die mooie reisverhalen en natuurlijk met er ook wel eens iets fout gaan toch ? Het komt weer goed schatje, je ziet het.
    Wát een geweldig mooie dingen zien en doen jullie daar zeg, super. Jammer dat ik niet iedere dag goede ontvangst heb in ons Zeeuwse buitenverblijf. Als het effe kan reageren wij natuurlijk om jullie nóg meer reisplezier toe te wensen. Wij zitten nog twee weken hier en dan zijn de 3 maanden weer voorbij. Tegen die tijd zijn jullie ook weer op Nederlandse bodem en kunnen wij eindelijk hier eens een eindje fietsen.
    Lieve snoepies, lekker genieten van alles om je heen. Heel veel liefs en een lekkere knuf voor allebei.

  • 17 Juni 2012 - 15:04

    Beppie:

    Haha ! We worden nu eenmaal een jaartje ouder sis.....en dan vergeet jewel eens iets.Maar jullie hebben echt mazzel gehad, want ik weet nog dat je vertelde dat Jan z'n foto toestel (camara) aan z'n stoel leuning had gehangen ...en foetsie was.Nou ja in ieder geval ...lekker genieten van de pracht daar en vanavond wel voor de Dutch duimen en kijken..xxxxxkisskiss..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ed

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 29054

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Rondreis door Italië

25 Januari 2014 - 30 Maart 2014

Scottburgh Zuid Afrika

09 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Onze 3 weken vakantie in de U.S.A.

Landen bezocht: