Dag 12 van onze vakantie trip door Italie - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 12 van onze vakantie trip door Italie - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 12 van onze vakantie trip door Italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

22 Mei 2014 | Italië, Mensanello

Hallo lieve familie, vrienden, kennissen en onbekende.

Hier weer even ons verslagje van vandaag. We hebben vanmorgen lekker uitgeslapen. Toen we opstonden zagen we een prachtige mooie blauwe lucht met een heerlijke zon. We hebben de ochtend rituelen uitgevoerd, en zijn daarna met het ontbijtje wat ik had klaargemaakt buiten in ons tuintje gaan zitten. We hebben de rest van de dag heerlijk zitten lezen. Ik heb alleen vandaag de koffers zover ingepakt voor het vertrek van zaterdag naar Rome. Om een uur of half 5 zijn we nog even naar het oude gedeelte van de stad Colle di Val d' Elsa gereden hier 9 km vandaan. Ik zal de foto's erbij voegen. Nu lieve mensen dat was het voor vandaag. Morgen gaan we naar Florence.

• 24 Mei 2014 - 09:46

Jannie:

het ziet er mooi uit

groetjes jannie

• 24 Mei 2014 - 10:10

Nel:

Weer even bij met lezen, mooi !!!
    Goede reis richting Rome