Dag 8 van onze vakantie trip door Italie - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 8 van onze vakantie trip door Italie - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 8 van onze vakantie trip door Italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

18 Mei 2014 | Italië, Mensanello

Hallo volgers buonesera,

Vandaag inderdaad lekker uitgeslapen en de gehele dag in en bij ons appartement en tuintje gebleven, in de zon gezeten en gelezen.
Aan het begin van de avond zelf gemaakte spaghetti gegeten want je bent in Italie nietwaar.
Na het eten weer even een stukje gewandeld in de omgeving.
Morgen gaan we na op ons gemak ontbijt te hebben genoten eerst naar San Gimignano ongeveer 30 minuten rijden van hier afhankelijk wat we daar verder doen daarna misschien nog naar Volterra.

Jullie lezen het morgen weer.

Ed en Eva ( Jeanne)

• 18 Mei 2014 - 23:06

Frans En Loes Jansen:

Leuk, dat jullie dezelfde plaatsjes als wij vorig jaar aandeden, bezoeken.
    San Gimignano is wat voor Ed want er is de beste ijsmaker van de wereld en de wereldkampioen ijsmaker.
    Er zijn er dus twee.
    Ed ik zou ze allebei proberen, dan kan jij als liefhebber, ijskenner en ijsjurylid bepalen wie echt de beste is.
    Sukses!!!
    Veel plezier nog, Frans en Loes.

• 19 Mei 2014 - 00:36

Nel:

Zo vakantiegangers,
    Heb jullie verhalen vandaag pas gelezen, ik dacht ga eens zoeken of jullie weer actief aan het schrijven zijn op waarbenjij.nu en ja gevonden (had geen mail ontvangen).
    Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben in Italië, San Gimignano is een leuke plaats zijn wij ook geweest (met veel verschillende torens), trouwens Italië heb vele mooie plaatsen dus jullie kunnen nog volop genieten daar!!

Veel plezier en de groetjes!!!

• 19 Mei 2014 - 01:52

Jay & Arda Kilpatrick:

Glad you took a day to relax. We are exhausted just trying to keep up ;)

• 19 Mei 2014 - 06:41

Hanneke:

Zo'n daagje relaxen is toch ook wel lekker hoor. Even op je gemak plannen maken voor de volgende dag. Ik hoop dat het met je voet weer wat beter gaat. En Ed misschien helpt een voet massage wel. Alles is te leren. Veel plezier en tot morgen vanuit. San Francisco

• 19 Mei 2014 - 13:17

Nel:

p.s
    jullie berichten ontvangen werden in Spam gepost, en dat is natuurlijk niet de bedoeling !!
    Veel plezier nog Nel !!

• 19 Mei 2014 - 20:10

Klootwijk:

Al jullie berichten gelezen . Mooie foto,s Hoop dat het goed gaat met je voet.Wij zijn ook weer thuis. Nog een fijne tijd Tom en Wil.

TOT Gauw