Dag 22 van onze vakantietrip naar Italie. - Reisverslag uit Durbach, Duitsland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 22 van onze vakantietrip naar Italie. - Reisverslag uit Durbach, Duitsland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 22 van onze vakantietrip naar Italie.

Blijf op de hoogte en volg Ed

01 Juni 2014 | Duitsland, Durbach

Vandaag na heerlijk ontbijt in Hotel Sonnhof in Mutters (4 km van Innsbruck) rond 10.45 uur vertrokken en naar het centrum van Innsbruck gereden.
Het was Zondag dus het was stil (geen winkels open) auto in centrum geparkeerd en een klein stukje gelopen en foto's gemaakt, de stad ligt in een dal tussen de bergen dus op de foto's zie je bergen boven de stad een geweldig gezicht.
Daarna de navigatie ingesteld op Durbach in Duitsland en gaan rijden, door Oostenrijk in de richting van Zwitserland door het prachtige landschap met bergen met en zonder sneeuw adembenemend mooi op vele plaatsen.
Oostenrijk verlaten en Duitsland binnen gegaan bij Lindau aan de Bodensee, langs de Bodensee verder richting Durbach door het Zwarte woud prachtige wegen met ook hier mooie uitzichten en leuke plaatsjes onderweg.
Te 18.30 uur bij ons hotel (Best Western) groot hotel met grote kamers in hotel gedineerd.
Morgen gaan we naar Barendrecht waar we aan het eind van de dag denken te arriveren.

Morgen dus het laatste verslag met een evaluatie van onze reis.

Ed en Eva

• 01 Juni 2014 - 21:35

Hanneke:

Een goede reis en wel thuis.
    Het is even wennen, maar de wasmachine staat waarschijnlijk al op jullie te wachten.

• 01 Juni 2014 - 23:26

Nel:

Genoten van jullie prachtige reisverslagen, wens jullie een veilige/-goede reis naar huis!!!

• 03 Juni 2014 - 22:09

Jannie:

mooie foto's en een goede reis naar huis

groetjes jannie