Dag 19 en 20 van onze vakantie trip door Italie - Reisverslag uit Verona, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 19 en 20 van onze vakantie trip door Italie - Reisverslag uit Verona, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 19 en 20 van onze vakantie trip door Italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

30 Mei 2014 | Italië, Verona

Hoi alle volgers, hier zijn we weer met wat nieuws. In het laatste verslag vertelde we jullie dat we in een gezellig familie hotel zaten langs de Amalfi kust. We willen jullie toch niet onthouden dat het een leuke familie was, die bestond uit broer zus zwager zoon en nog een mannelijk persoon maar hoe of wat die was weten we niet, maar we hebben daar gedineerd en aan het eind van ons diner. kwam de family binnen en begon de hele familie voor ons het lied O Solo Mio te zingen. Zo leuk. Zo zie je maar dat je af en toe toch echt heel iets onverwachts meemaakt. De volgende dag namen we afscheid en het leek wel of we de mensen al jaren konden. Als iemand ooit die kant op gaat moeten ze echt 'Al Barilotto del Nonno' in Positano nemen. Na het vertrek zijn we een uurtje nog langs de prachtig Amalfi kust nog gereden en daarna richting de Grand Sasso bergen.
Na een mooie rit te 16.30 uur in Teramo mooi hotel 'Sporting' 1 nadeel geen Wifi op de kamer vandaar gisteren geen verslag moest je in de lobby gaan zitten daar hebben we even gezeten om het hotel voor vandaag te boeken.
Na onderling overleg werd dit Verona, niet naar Florence dus.
Kort de stad verkend, was niet echt gezellig dus niet lang rondgelopen
Vandaag vanuit Teramo langs de Adriatische kust met plaatsen als Ancona, Cattolica en Rimini naar Verona gereden, mooie rit.
Rond 15.30 uur waren we in Verona, nadat we onze spullen op de kamer hadden gestald de oude stad bezocht met zijn oude Arena en vele winkeltjes in straatjes en pleintjes best gezellig.
Gedineerd op het plein tegenover de Arena en te 20.45 uur weer terug in het hotel (Best Western) mooie grote kamer.
Morgen gaan we naar Innsbruck, voordat we daar arriveren gaan we n.a.v. en tip van onze vrienden Tom en Wil de 'Stubaier Gletsher' beklimmen met een grote skilift deze gaat naar 3500 mtr hoogte, schijnt erg indrukwekkend te zijn jullie lezen het morgen.

Ed en Eva

• 30 Mei 2014 - 23:39

Nel Slager:

Jullie hebben weer mooi dingen beleefd. Veilige reis verder naar Innsbruck !!
    Groetjes van ons.

• 31 Mei 2014 - 08:28

Ursula:

Leuk om Verona te zien, zie wat herkenningspunten. Zijn jullie niet naar romeo en julia geweest?

xxx

• 31 Mei 2014 - 09:13

Jannie:

jullie hebben mooie dingen mee gemaakt
    en de foto's zijn echt mooi

xxjannie