Dag 18 van onze vakantietrip in italie - Reisverslag uit Positano, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 18 van onze vakantietrip in italie - Reisverslag uit Positano, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 18 van onze vakantietrip in italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

28 Mei 2014 | Italië, Positano

Hoi, daar zijn we weer. Vandaag lekker alles op ons gemak gedaan. Eerst een lekker ontbijtje daarna nog gekeken hoe we de reis nu voort gingen zetten, en weer een hotel geboekt voor morgen. Inmiddels was het een uur of 12 en zijn we in de auto gestapt. We zijn toen een rit gaan rijden langs de prachtige Amalfi kust. Het is een erg slingerende weg en behoorlijk smal op sommige punten, en dan ook nog aan allebei de kanten verkeer. ERG SMAL maar wel PRACHTIGE UITZICHTEN. We hebben de auto geparkeerd bij het plaatsje Amalfi. Zijn de pier daar afgelopen en daarna door het stadje gelopen. Was een erg gezellige drukte daar. We zijn na een uurtje lopen weer in de auto gestapt en nog een poosje doorgereden naar Salerno. We stopte af en toe natuurlijk om te filmen en foto's te maken want het is hier echt prachtig. Toen we Salerno in de verte zagen liggen zijn we gedraaid om weer richting ons hotel te gaan. Al met al weer een gezellige dag. Morgen gaan we naar Teramo door een mooi bergachtig gebied.

• 28 Mei 2014 - 18:06

Hanneke:

Mooie foto's weer. Ook jullie rijden zo weer heel wat af. Veilige km en geniet van de mooie uitzichten. Wij genieten mee.

• 28 Mei 2014 - 18:27

Nel:

Weer genoten van jullie reisverslag, en mooie foto's, en ja de foto met ijs was er weer bij (ha ha)
    Goede reis verder, groetjes!!!

• 28 Mei 2014 - 21:40

Joke En Jan:

dat zijn wel mooie plaatjes / plaatsjes en gelukkig ook weer ijs gegeten en ook wij genieten mee

• 28 Mei 2014 - 21:46

Nel:

mooie fotos hoor , jullie maken weer een mooie reis
    x Nel

• 29 Mei 2014 - 11:41

Elly & Hans:

Wat laat, hier is het nat en druilerig dus ik ben wel een beetje jaloers, alles wat je leest en ziet op de foto's is leuk te lezen en mooi om te zien en ervaren, nog een hele fijne tijd

• 30 Mei 2014 - 20:54

Ursula:

Ziet er ook allemaal weer top uit!! En de ijsjes mogen natuurlijk niet ontbreken!! xxx

• 31 Mei 2014 - 09:08

Jannie:

het ziet er mooi uit leuk om de reis verslagen te lezen

groetjes jannie x