Dag 13 en 14 van onze vakantietrip in Italie. - Reisverslag uit Fiano Romano, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 13 en 14 van onze vakantietrip in Italie. - Reisverslag uit Fiano Romano, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 13 en 14 van onze vakantietrip in Italie.

Blijf op de hoogte en volg Ed

24 Mei 2014 | Italië, Fiano Romano

Gisteren (23/5) een tegen verwachting slechte dag geen zon temperatuur prima maar regenbuien voorspelt, toch de gok genomen en naar Florence gereden.
Vlak voor Florence begon het te regenen, toe we naar het centrum van de stad reden geen het steeds harder regenen.
De lucht bekeken, deze was grijs tot donker grijs zover we konden zien, en besloten dat het jammer was maar dat we niet onder de paraplu door de stad zouden gaan lopen.
Dus terug naar 'huis' gereden, misschien Florence bezoeken op de weg terug naar huis of anders een ander jaar misschien.
Vanochtend na douchen en ontbijten vertrokken (rond 10.15 uur) vanuit Mensanelo naar Fiano Romano (aankomst 15.30 uur, 15 km van Rome) waar ons hotel voor de komende 3 nachten staat.
Onderweg mooie dingen gezien vanuit de auto (hebben geen snel of tolwegen gereden) aan een meer(tje) gestopt voor wat drinken en een hapje (er was nog stokbrood met kaas en ham over gebleven vanuit de B&B).
Morgen naar Rome, straks voor of na het eten even bij de receptie van het hotel vragen hoe we het beste naar Rome kunnen gaan met bus of trein (??).

Tot morgen als we met wat kortere beentjes onze 1e Rome dag achter ons hebben.

Ed en Eva

• 24 Mei 2014 - 20:00

Nel:

Nou de regen die jullie bij Florence hadden, hebben wij ook een paar jaar geleden meegemaakt kwam met bakken uit de hemel, dus ook maar besloten Florence niet te bezoeken (jammer maar waar)
    Groetjes en veel plezier nog op jullie rondreis Italië.

• 24 Mei 2014 - 21:16

Joke En Jan:

jammer dat het slecht weer was in Florence , je bent er en dan wil je ook de stad zien , je kunt dan ook niet zoveel meer op zo'n dag ,
    goede reis met mooi weer verder ,

Joke en Jan

• 24 Mei 2014 - 21:22

Tom.klootwijk:

Wij hopen dat het morgen beter weer is in Rome.Want daar is heel veel te zien.
    Groetjes van Tom en Wil.

• 25 Mei 2014 - 03:35

Hanneke:

Het laatste antwoord uit de States. Morgen is het weer tijd om naar huis te gaan. Bedankt voor jullie leuke antwoorden en tips . Voor jullie nog een fijne vakantie verder, en een mooie tijd in Rome. Een prachtige stad met veel geschiedenis. Maar dat zullen jullie al wel uit gezocht hebben.Jammer van het slechte weer, maar als Hollanders ben je toch wel wat gewend toch.Of is het een excuus om nog een keer terug te gaan .Groetjes vanuit Los Angeles.

• 25 Mei 2014 - 09:12

Elly & Hans:

Luitjes

Ook regen kan een uitkomst zijn wat dacht je van een lekkere rustige dag heerlijk in de luie stoel met een goed boek en een lekker glas wijn en voor Ed ook een lekker glas wijn en effe zappen naar de voetbalwedstrijd die gaat komen, toch Ed, is ergens in Europa en een Nederlandse supermarkt eigenaar, gaat de boel bij elkaar fluiten ( of zoiets)

Nog een hele fijne tijd en blijf genieten

Wederom dikke knuffels van/ voor beide

Elly / Hans

• 25 Mei 2014 - 10:59

Jannie:

jammer dat het slecht weer was in florence als je er bent wil je de stad zien hopen dat het weer vandaag beter is

groetjes jannie