Dag 11 van onze vakantietrip door Italie. - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 11 van onze vakantietrip door Italie. - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 11 van onze vakantietrip door Italie.

Blijf op de hoogte en volg Ed

21 Mei 2014 | Italië, Mensanello

Vandaag rond 10.00 uur vertrokken naar Lucca, rond 12.00 uur waren we daar na een prachtige rit door het Toscaanse land.
Wat rondgelopen door de straatjes en over de wal rond het stadje, maar misschien hebben we al teveel van deze stadjes gezien we vonden het beide niet echt bijzonder Siena en San Gimignano vonden we veel mooier.
Dus rond 14.15 uur weer vertrokken naar Pisa, de scheve toren met daarnaast de basiliek is wel iets bijzonders rondgelopen foto's en video gemaakt weer een heerlijk ijsje gegeten op een terras met uitzicht op de basiliek.
Toen weer op 'huis' aan waar we te 18.30 uur arriveerde, onderweg weer prachtige vergezichten gehad ook kwamen we langs San Gimignano v.a. een heuvel daarvoor konden we daar mooie foto's van maken.

OK mensen we denken dat we morgen lekker bij het huis blijven, Eva gaat dan de grote koffer herpakken en de kleine inrichten voor de 3 overnachtingen bij Rome v.a. zaterdag a.s..
Vrijdag willen we dan nog naar Florance (Firenze).

Groeten van ons Ed en Eva

• 22 Mei 2014 - 06:16

Hanneke:

Nog 3 dagen terug op het gemakje is niet verkeerd. Wij wensen jullie een fijne en goede terug reis. Ook onze dagen gaan opschieten. Wij hebben er nog 3 en dan vliegen wij weer naar huis. Doe de paus in Rome de groeten, gaan jullie nog naar Sixtijnse kapel? Wij vonden de beschilderingen erg mooi. Groetjes vanuit Carmel

• 22 Mei 2014 - 07:55

Elly & Hans:

Genieters

Wij zijn al weer 2 dagen terug uit Gent en ik ben alweer volop bezig om mei afgesloten te krijgen voor mijn klanten, wat is fijn als je doorlopend kan blijven genieten van de schoonheid van je omgeving en het lekkere en drinken

Geniet, geniet en kom weer langzaam heelhuids terug

Dikke knuffels van / voor beide

Elly & Hans

• 22 Mei 2014 - 12:42

Joke En Jan:

leuk hoor zo'n reis door zo'n mooie streek
    je hebt er ook van die lekkere ijsjes

groetjes , Joke en Jan

• 24 Mei 2014 - 09:55

Jannie:

leuk en mooie omgeving heerlijk genieten

groetjes jannie x