Dag 7 van onze vakantietrip door Italie - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 7 van onze vakantietrip door Italie - Reisverslag uit Mensanello, Italië van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 7 van onze vakantietrip door Italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

17 Mei 2014 | Italië, Mensanello

Buonosera,

Vanochtend na een goed ontbijt te 10.00 uur vertrokken vanuit Mestre (8 km van Venetië) via Bologna naar onze Agriturismo vlak bij Gasola d'Elsa, vooral na Bologna werd het landschap steeds mooier.
Na wat boodschappen te hebben gedaan zodat we morgen "thuis" kunnen blijven, waren we er rond 14.30 uur op de plek aanwezig het ziet er uit zoals we verwachte en ligt in een prachtige omgeving.
De eigenaar was even weg maar had een paar andere aanwezige huurders gevraagd ons te zeggen dat de sleutel op de deur zat en we naar binnen konden.
Na korte tijd kwam een afgevaardigde van de eigenaar om ons welkom te heten (er stond een heerlijk fles rode wijn voor ons op tafel met 2 glazen) en uitleg te geven over het huis en de wifi code. (erg belangrijk)
Daarna nog even naar een prachtig oud dorpje, gelegen op de top van 1 van de vele heuvels om ons heen, om nog wat vergeten boodschappen te halen (o.a. toilet papier).
Vanuit het dorpje prachtig uitzicht op o.a. onze agriturismo.

Nu mensen morgen uitrusten van onze wandelingen door Colmar, Lugano en Venetië of toch nog een bezoekje aan ???

Jullie lezen het morgen,

Ed en Eva

• 18 Mei 2014 - 08:55

Elly & Hans:

Luitjes

Geniet van de rust en je omgeving en de wijn, is ook goed voor je voet Jane en voor Ed ook hij kijkt na een aantal glazen dan toch anders tegen de materie aan en besteld een nieuwe fles

Nog een hele fijn dag en tot morgen

Knuffels van/ voor beide

Elly / Hans