Dag 1 van onze vakantie trip naar Italie - Reisverslag uit Colmar, Frankrijk van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dag 1 van onze vakantie trip naar Italie - Reisverslag uit Colmar, Frankrijk van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dag 1 van onze vakantie trip naar Italie

Blijf op de hoogte en volg Ed

11 Mei 2014 | Frankrijk, Colmar

Hoi volgers, het was 5 uur toen we hier aankwamen in Colmar Frankrijk. We zijn vanmorgen om 10 vertrokken met somber weer. Het was toch nog een uurtje later geworden als dat we gepland hadden, maar als je geen vliegtuig hoef te halen maakt het niet zoveel uit. We hebben het hotel in het centrum van Colmar. De navigatie bracht ons er in 1 keer naar toe. De kamer is niet zo groot maar wel keurig en een prima douche goed voor ons. Nadat we onze koffers boven hadden gezet en ons even hadden opgefrist zijn we maar eens even de boel gaan verkennen. Het was toen ongeveer een uur of 6 maar toen we onderweg waren hadden we toch wel af en toe een regenbuitje maar dat mocht te pret niet drukken.het is een leuk stadje met veel winkeltjes en mooie oude gebouwen. Na een uurtje zijn we weer terug naar het hotel gegaan en morgen zijn natuurlijk al die leuke winkeltjes open en gaan we de boel hier eens goed bekijken. Nu lieve allemaal jullie gaan het morgen horen wat die dag ons weer heeft gebracht.
Liefs en tot morgen.

Ed & Eva

• 11 Mei 2014 - 23:11

Jay Kilpatrick:

Congratulations on the first leg. Take care that you don't shop too much as you have to carry all your purchases with you for the rest of the trip. ;)

• 12 Mei 2014 - 06:39

Hanneke:

Hallo Ed en Eva. Leuk om ook jullie nu te volgen. Jammer van het weer, maar hopelijk is het morgen beter. Geniet van het lekker niets moeten, en lekker eten. Groetjes vanuit Ridgecrest.