Voorbereiding vakantie Italië - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Voorbereiding vakantie Italië - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Voorbereiding vakantie Italië

Blijf op de hoogte en volg Ed

07 Mei 2014 | Nederland, Barendrecht

Hoi familie, vrienden en alle mensen die ons willen volgen.

Het gaat binnenkort gebeuren dat we weer een reisje gaan maken, en dit keer wordt het Italië. We zijn al druk met de voorbereidingen bezig. We rijden eerst naar Colmar in Frankrijk en via Lugano in Zwitserland naar Italie . De vrienden en familie die in onze lijst staan krijgen weer een email van ons en kunnen onze verslagen weer gezellig lezen bij de koffie. We hopen dat jullie af en toe ons ook even een reactie geven dat vinden wij ook leuk. Nu lieve allemaal let op je e mail want vandaag of morgen komt er een bericht in van ons.

Liefs, Ed en Eva

• 07 Mei 2014 - 19:47

Elly & Hans:

Luitjes

Een hele fijne tijd geniet van alles en laat ons meegenieten via jullie ogen, woorden en foto's

Knuffels

Elly & Hans

• 07 Mei 2014 - 20:43

Joke En Jan:

wat een heerlijk vooruitzicht , goede reis en veel plezier

Joke en Jan

• 08 Mei 2014 - 08:52

Gerard Brand:

Hallo Ed en Eva
    Leuk dat we zo met elkaar kunnen mailen. Wij wensen jullie in elk geval een hele mooie vakantie en als je wilt mag je ons in de lijst zetten zodat ook wij vanuit de states jullie kunnen volgen. Ook nogmaals bedankt voor de goede tips.We lezen deze graag.
    Groetjes van Gerard en Haneke

• 08 Mei 2014 - 15:26

Jannie:

een heerlijk vooruitzicht veel plezier en een goede reis xx

groetjes jannie

• 08 Mei 2014 - 18:23

Jenny:

Ik zal zeker van de party zijn vind het altijd heel leuk om jullie te volgen.

Fijne vakantie en geniet ervan

Liefs Jen
    xxxx

• 10 Mei 2014 - 18:25

Rob/Magda:

Het SE oud gediende genootschap wenst jullie een mooie rondreis Italië toe en volgen jullie graag zodat er weer genoeg gesprekstof is voor onze volgende vergadering.