Onze laatste week - Reisverslag uit Scottburgh, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Onze laatste week - Reisverslag uit Scottburgh, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Onze laatste week

Blijf op de hoogte en volg Ed

24 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Scottburgh

Lieve familie en vrienden, het is alweer onze laatste week in Zuid Afrika. Ja, de 9 weken zijn alweer haast om. Deze laatste week bestaat eigenlijk uit lekker relaxen bij het zwembad. Morgen gaan we nog gezellig naar het strand. Woensdag lunchen bij een Hollands stel die in de hoofdstraat in Scottburgh een lunchroom hebben. Donderdag nog een gezichtsbehandeling . Vrijdag gezellig met onze vrienden een afscheidsetentje. Zaterdag koffer inpakken en dan vliegen we van Durban airport om 18.45 uur naar Dubai. Om 8.28 uur van Dubai naar Amsterdam en als we geen vertraging hebben landen we daar om 13.30 uur Dan zit onze fantastische vakantie van Zuid Afrika er weer op. We hebben een FANTASTISCHE vakantie gehad, veel beleeft en gezien van het land mede door onze vrienden Loes en Hans bedankt daarvoor. We hebben genoten en zijn zeker van plan hier weer terug te keren.

• 24 Maart 2014 - 13:58

TOM EN WIL:

Fantastisch om met jullie deze reis te delen en met diversen gidsen zoveel gezien te hebben.
    We wensen jullie een voorspoedige terugreis en behouden aankomst.

GROETJES Tom en Wil.

• 24 Maart 2014 - 17:51

Jenny:

Het is echt heel leuk om jullie te volgen op vakantie .Geniet dit weekje nog maar voor dat je het weet zit je weer in Nederland en ik wens jullie een hele goede reis toe xxx

• 24 Maart 2014 - 19:52

Joke En Jan:

nog een fijne week en een goede reis terug

• 24 Maart 2014 - 21:59

Hanneke:

Helaas komt aan alles een eind. Ook aan een fijne vakantie. Maar weer in je eigen bed en omgeving is meestal ook wel weer lekker. Zaterdag een goede vlucht.
    Groetjes Gerard en Hanneke

• 25 Maart 2014 - 13:51

Jannie:

het is leuk om jullie te volgen je hebben veel moois gezien geniet er deze week nog van

groetjes jannie