relaxen in Fairways - Reisverslag uit Underberg, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu relaxen in Fairways - Reisverslag uit Underberg, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

relaxen in Fairways

Blijf op de hoogte en volg Ed

17 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Underberg

Na een goede 1e nachtrust werden we om half 8 wakker. Kopje thee gezet en heerlijk van het uitzicht genoten in alle rust. Hier vlak bij ons huisje is een mooi zwembad met een jacuzzi Het zwembad is erg koud als je er in gaat, maar als je eenmaal aan het zwemmen bent is het heerlijk en erg prachtig hier in de bergen. We hebben die dag een wandeling gemaakt en de temperatuur is hier goed in de bergen.

Heerlijk heel de ochtend en een stuk van de middag bij het zwembad gelegen, een beetje zonnen, zwemmen en lezen. Hans was vroeg gaan golfen en Ed is hem half in de ochtend gaan vergezellen. In de middag zijn we naar het boven gereden en hebben boven geluncht. We hebben alle vier een bunny chow gegeten. Dat is een uitgehold broodje met een heerlijke curry er in, heet van smaak. De dagen gaan snel hier als zo lekker kan relaxen.

• 22 Maart 2014 - 18:19

Tom Klootwijk:

Mooie foto,s weer veel gezien Ik heb jullie een paar keer op skype gebeld maar is niet gelukt.

Fijn dat het goed gaat,

Groetjes van TOM & Wil.

• 22 Maart 2014 - 19:20

Hanneke:

Dat ziet er erg mooi uit. Prachtige omgeving. Wij krijgen nog meer zin om te gaan pakken.
    Geniet ervan. Groetjes uit Zwijndrecht.

• 22 Maart 2014 - 21:13

Vader Kees:

Hallo Ed en Jeanne,Hans en Loes,ik heb een verhaaltje geschreven maar dat is weg,wij genieten met jullie mee en hopen dat je weer vol met verhalen en dia"s thuis komt.groeten voor jullie allen.Kussen van Ma en Pa.

• 22 Maart 2014 - 21:46

Jannie:

mooie foto's het is een mooie omgeving

groetjes jannie

• 23 Maart 2014 - 11:18

Urbian:

mooi hoor daar dat het door ook zo mooi kan zijn wat je meestal zie op tv is kroten wijken en armoede