Tussentijds verslag zondag 16 Februari - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Tussentijds verslag zondag 16 Februari - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Tussentijds verslag zondag 16 Februari

Blijf op de hoogte en volg Ed

16 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Scottburgh South

Hoi familie en vrienden, misschien zijn er onder jullie die echt naar ons reisverhaal uitkijken. Hier dan weer even een verslagje wat we de afgelopen dagen hebben gedaan. Onze dagen zien er gezellig uit het bestaat uit boodschappen doen, wat ik thuis altijd als een noodzakelijk kwaad zie maar hier vind ik het erg leuk. In de winkels is hier ook echt alles te koop. Hans en Loes wonen vlak bij een klein winkelcentrum waar ze wat kledingzaken en supermarkten en andere zaken aanwezig zijn, dus als Loes en ik boodschappen gaan doen zijn we altijd best wel een tijdje weg, erg gezellig omdat samen met een vriendin te doen. Ed en ik zijn nu ook een keer naar het strand geweest wat heerlijk was een heerlijk briesje uit zee en er zijn stoelen en parasols te huur. Dat is wel heerlijk anders kan je beter bij het huis blijven want dat is echt niet uit te houden, je verbrand levend. Want wat een hitte. Voor onze schoondochter en schoonzoons (zonaanbidders) is het hier goed toeven wat de zon betreft. We zijn ook een dagje langs de kust wezen maken was echt prachtig de Indische oceaan is heel mooi met veel hoge goven en mooie stranden ook de kustplaatsen zijn mooi met prachtige appartementen die over zee kijken en wandelpaden langs de zee. Na een keer uitgestapt te zijn en een kleinstukje te hebben gelopen hadden we een prachtig uitzicht over die mooie oceaan. Na nog poosje te hebben gereden kwamen we bij Mac BANANA dat hadden we ook nog nooit meegemaakt het was een restaurant maar dan in een bananen plantage. Hier hadden ze een restaurant in gemaakt met bankjes en leuke parasols en aan de bananen bomen hingen echt de bananen. We hebben er heerlijke pannenkoeken gegeten zowel hartige als zoete. We hebben daarna nog een Galerie bezocht en zijn toen weer richten huis gegaan. Was ook weer een leuke en gezellige dag. Jullie zien wel dat we hier een heerlijke vakantie hebben met prachtig weer zeker haast iedere dag rond 30 graden.
Vanmiddag zijn we door Hans en Loes uitgenodigd voor een braai ook leuk om dat eens mee te maken een echte Zuid Afrikaanse braai met vrienden van hun. Nu lieve mensen jullie zijn weer een beetje op de hoogte van onze vakantie die we hier met onze vrienden beleven. Komende vrijdag reizen we af naar een Wedding Farm zo'n 2 a 3 uur rijden hiervandaan. Daar gaan we een Zuid Afrikaanse bruiloft meemaken, jullie horen meer daar over als we terug zijn. We verblijven daar het weekend. Ik vertel jullie er weer alles van als we terug zijn. Groetjes van Ed en Eva

• 16 Februari 2014 - 10:12

Elly & Hans:

Lieve luitjes

Jullie genieten echt van jullie vakantie hè , want jullie vakantie schrijfplicht is ook op een laag pitje gezet

Geniet en lagat ons dan maar eens in de 5 dagen genieten

Fijne tijd en dikke knuffels

Elly & Hans

• 16 Februari 2014 - 11:24

Joke En Jan:

fijn om te zien dat jullie zo'n mooie en een bijzondere vakantie hebben met Hans en Loes , het bezoek aan het Krugerpark was dan ook wel heel bijzonder , nog veel plezier samen

Joke en Jan

• 16 Februari 2014 - 12:27

Hanneke:

Hallo vakantiegangers

Natuurlijk volgen we jullie reisverslagen. Het is en blijft leuk om te lezen.
    Ook voor jezelf om later op terug te kijken. En alles nog ee keer te beleven.
    Verder een fijne vakantie en geniet met volle teugen.
    Groetjes Gerard en Hanneke

• 16 Februari 2014 - 13:04

Jannie:

Hoi Ed en Eva

fijn dat jullie heerlijk genieten van jullie vakantie de foto' s en filmpjes zien er mooi uit mooi land

Groetjes Jannie

• 16 Februari 2014 - 18:23

Kees Kranendonk:

Hallo Ed en Eva,wij genieten mee met jullie vakantie.Mijn verjaardag was een rustige dag,leuke cadeaus gehad.Ook gezellig gekletst met een ieder,je kent dat wel.maak er verder een fijne tijd van en we zijn steeds benieuwd wat jullie meemaken.Groeten en kussen van ons.Ma en Pa.

• 17 Februari 2014 - 11:33

Anita:

Wat heerlijk daar ,wou dat hier ook zo lekker was ,maar helaas .geniet jullie maar lekker van de vakantie .xxxx van ons