Dinsdag 4 Februari - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Dinsdag 4 Februari - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Dinsdag 4 Februari

Blijf op de hoogte en volg Ed

04 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Scottburgh South

Dinsdag 4 februari

Vandaag wilden Hans en Loes ons het resort laten zien waar ze in juli vorig jaar met hun dochter hadden gezeten. Het was niet zo ver hier vandaan. We hebben
daar ook weer wat bijzonders meegemaakt dat park lag ook aan de rand van het Krugerpark. Hans en Loes wisten dat er een uitkijkpost moest wezen. We
waren een paar maal verkeerd gereden en na even uitstappen kwamen we olifanten tegen. Hans stond iets verder dan wij. Loes en ik hoorde ineens een heel hard geluid. We dachten aan een
leeuw die brulde. Vlak aan de andere kant van het hek stonden 2 grote olifanten die ruzie met elkaar hadden. Loes en ik konden het niet zien maar Hans stond er vlak bij echt spectaculair
De ene olifant droop af en wij konden zo met hem meelopen echt weer een belevenis op zich. Na wat prachtig video materiaal en foto’s gemaakt te hebben. Zijn we weer in de auto
gestapt en naar de uitkijkpost gereden waar we een echt schitterend uitzicht hadden. thuisgekomen hebben we ons opgefrist en zijn gezellig uit eten geweest.
Het was weer een heel leuke en gezellige dag.

• 05 Februari 2014 - 13:44

Jannie:

Hoi Ed & Jeane

het ziet er mooi uit heerlijk genieten

Groetjes Jannie

• 05 Februari 2014 - 22:03

Hanneke:

Mooie foto's. Geniet er van.

• 06 Februari 2014 - 16:59

Jan En Joke:

Volgens mij genieten jullie wel, is het daar zo warm? Nog heel veel plezier.