woensdag 29-01-2014 - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu woensdag 29-01-2014 - Reisverslag uit Scottburgh South, Zuid-Afrika van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

woensdag 29-01-2014

Door: Eva en Ed

Blijf op de hoogte en volg Ed

29 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Scottburgh South

Hoi familie en vrienden, hier even een klein verslagje van ons verblijf. We zijn weer lekker uitgerust van de reis. Deze paar dagen hebben we lekker met onze vrienden zitten kletsen boodschapjes gedaan en heerlijk in het zwembad gezwommen. Het is prachtig weer hier lekker warm. Vandaag mochten we mee met Hans en Loes naar een braai in Durban. Hans is voorzitter van de pensioenclub van de Shell en die hadden vandaag een braai met elkaar. Was erg leuk om mee te maken en we hebben heerlijk gegeten. Ed heeft terug gereden en dat ging goed daar je hier toch links moet rijden. Op de terug weg hebben we nog even gewinkeld in een groot winkelcentrum, daarna naar huis waar we heerlijk in het zwembad zijn gaan zwemmen. Nu lieve allemaal vrijdag vertrekken we voor een week naar het Krugerpark daar hebben we een mooi appartement aan de krokodillen rivier. Als we daar zijn komt het volgende verslag spannend met al die wilde dieren. Groetjes van ons voor jullie.

• 29 Januari 2014 - 18:52

Elly & Hans:

Ik neem aan dat een braai een lunch is, zoals reeds eerder gezegd geniet en rust uit en maak mooie verslagen, genieten we allemaal