Scottburgh Zuid-Afrika - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu Scottburgh Zuid-Afrika - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Ed Kranendonk - WaarBenJij.nu

Scottburgh Zuid-Afrika

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Ed

19 Januari 2014 | Nederland, Barendrecht

Lieve familie en vrienden,
Wij gaan binnenkort weer een mooie reis maken naar Zuid-Afrika.
We gaan naar onze vrienden Loes en Hans die daar wonen. We gaan met elkaar mooie plaatsen en parken bezichtigen.
We willen jullie daar weer in mee laten genieten met onze foto's en verslagen. Ik heb jullie e mail adres in de lijst gezet dus als ik een verslag heb geschreven krijgen jullie een e mail. We hopen dat jullie het leuk vinden om onze verslagen te lezen. We vertrekken binnenkort dus kijk regelmatig naar je email.
Groetjes, Ed en Eva

Ps: laat even weten of jullie het verslag hebben ontvangen, dan kan ik de vrienden en familie nog toevoegen die het niet hebben ontvangen. Wij vinden het ook leuk als jullie reageren.:-)

• 19 Januari 2014 - 10:44

Jenny:

Hoi Jeanne en Ed

Schiet al aardig op he en dan heerlijk genieten met jullie vrienden.
    Ik zie er naar uit naar de reisverslagen die je schrijft Jean die zijn altijd leuk.

Liefs

Jenny

• 19 Januari 2014 - 11:03

Rob En Magad:

Na een fantastisch feest bij v.d.Valk, nu inpakken en wegwezen.
    Groet van ons,
    Rob en Magda

• 19 Januari 2014 - 11:17

Elly & Hans:

Geweldig kunnen we weer lekker mee op vakantie, alleen voor ons is het goedkoper (kosteloos) we kunnen nu via jullie ogen en woorden genieten van het geheel

Een hele fijne reis en geniet ervan, wij bellen nog voordat jullie gaan

Knuffels

Elly & Hans

• 19 Januari 2014 - 11:32

Jan Persij:

Wat een heerlijk vooruitzicht , geniet ervan

Jo en Jan

• 19 Januari 2014 - 11:42

Tineke:

Heel veel plezier in Afrika en het is leuk om mee te lezen waar jullie zijn.

Een goede reis

Gr. Tineke

• 19 Januari 2014 - 12:44

Erna:

Wij wensen jullie veel plezier in afrika let op dat je niet aangevallen word door de wilde dieren waardigheidsbekleder bangere lekkere hapjes

• 19 Januari 2014 - 12:50

Erna:

Zojuist opnieuw, Wij wensen jullie veel plezier in Afrika let op de wilde dieren die houden wel van een lekker hapje. Hartelijke groeten van Erna en Richard

• 20 Januari 2014 - 09:08

Ursula:

Ontvangen!! Nog maar een paar nachtjes slapen, wat een heerlijk vooruitzicht hè!!

• 22 Januari 2014 - 21:38

Urbian:

Geniet er lekker van groeten ur

• 05 Februari 2014 - 13:01

Jannie Kranendonk:

Geniet er van, ik heb een ander emailadres. Nel heeft me aangemeld zodat ik ook de berichten ontvangen. Leuk!!! Geniet er van!!, groetjes Jannie